3is te veel...

Heej,

Ik heb een probleem. Ik ben verliefd op twee jongens te gelijk, De een zins twee weken en de andere al wat langer. Ik noem ze ff A. en P. Op zich nog niet zo’n probleem… maar A. heeft hetnet uit gemaakt met zijn vriendin en P. weet ik niet of hij mij uberhaut wel ziet staan… Ik durf A. en P. niet eens aan te kijken…

Maar, Vanoctend kom ik zo op school, En ik had nieuwe laarzen, Shirt, nieuwe lipglos. Al zeg ik het zelf ik zag er best leuk uit(A) maar kom ik zo de wc uitgelopen. Kijkt J. mij zo aan… zo verliefd… leek het… Maar op J. en ik vorig jaar verliefd geweest. Hij is wel leuk…

Wat moet ik nu doen?

XXX

snaaaap er niks vaaaan.

haha, luxe probleempje ;p
nee, maar ik zou het gewoon even afwachten, je kan wel met A, P, J gaan kletsen en klein beetje flirten
maar ik zou het niet overdrijven, want dan komt het sletterig over

Heej,
Misschien moett juhh met ze pratuh?
Ickk bedoel je wheet niks van ze?
misschiieen kom juhh er dan achter?

hee
misschien moet je met ze praten.
ik bedoel je weet niks van ze.
Mischien kom je er dan achter?

trio?

het is sinds en überhaupt.

:smirk:

Oh er zijn 3 jongens.
kies de leukste :smirk:

Als ze alledrie leuk zijn dan ga je toch een keertje met allemaal uit, om te kijken met wie het het beste klikt?
Zolang je nog geen relatie hebt ben je ook niet committed.

Ik zou J. nemen, dan is het wederzijds.

KWARTET!!!

uhmmm duidelijk…:stuck_out_tongue:
maar ik zou er eerst maar is achter komen of je verliefd op ze ben of dat je ze gewoon leuk vind en op wie…!
en dan maar is kijken of hun allemaal verliefd zijn op jouw?

wow, ik dacht echt precies t zelfde.

Whoa, bijna alle posts tot nu toe zijn enorm verneukt geschreven, ik krijg spontaan oogkanker.

“maar ikk denk… dat je
met se
allemaaall moet
uitgaan,
zodat je kan testen… !@!”

mag je niet mee spotten kanker…

Geniaal

Make a choice. Als P. je trouwens niet ziet staan, schrap je die toch van je lijstje? ^^