3FM Serious Request 2015

De titel zegt het al.

Wat vinden jullie van SR?
Hebben jullie al geld gedoneerd of gaan jullie dat nog doen?
Gaan jullie er nog heen?

Kortom deel hier je verhaal over SR!

Info:

Veiling:https://veiling.3fm.nl/

Ik ben er gister geweest, het leek altijd zó druk op tv maar dat viel eigenlijk wel mee haha. Verder vond ik de sfeer in ieder geval goed want het plein in Heerlen is wel gezellig. [Vooral bij de food truck rally ook al hoorde dat niet eens zo zeer bij SR :’) ]. Maar vind dat er inmiddels wel heel veel commercieel gedoe tussen zit en maar vrij weinig muziek.

Ik heb geen geld gedoneerd. Ik ga waarschijnlijk wel nog vanavond naar het plein toe.

@cafune leuk om te horen. lijkt in ieder geval erg druk op tv.
Ben wel met je eens hoor dat inmiddels beetje te veel commercieel is.

@notimebomala ah gezellig,nog een reden dat je nog niet hebt gedoneerd?

al moet ik zeggen dat zelf ook nog niks heb gedoneerd,tja ben op dit moment blut. en overmaken gaat bij mij niet zo makkelijk (ingewikkeld verhaal).
Ik zou wel graag een x heen willen,lijkt me erg gezellig. Helaas toe nu toe steeds te ver weg.

Heb de veiling ook beetje bekeken,helaas kosten de leukste dingen natuurlijk meeste geld. en over de 50 euro heb ik er niet voor over.

Leukste items,vindt ik:

• Mee met Armin van buuren en Kensington op tour.
    • Overnachten in Walibi onder de Goliath/Ride in de nieuwe achtbaan van Walibi
    • Tafel met handtekeningen van verschillende youtubers.

Wat is jouw favoriete veilingitem?

Voor mij is het gelukkig maar 30 minuutjes, éindelijk een beetje in de buurt :’) Dus nu wil ik er wel eens heen voor de sfeer enzo. Ik heb momenteel ook niet veel geld over na alle verplichte cadeautjes kopen, vandaar dat ik nog niets gedoneerd heb, wellicht dat ik me vanavond iets koop. Maar dat zie ik dan nog wel. Ik ga voornamelijk voor de sfeer.

Favo veilingitem is ook de tour met Armin en Kensington.

dit bedoelde ik dus inderdaad.