3FM Serious Request 2012

Over 2 weekjes is het al zo ver!
Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in, dit jaar, in Enschede.
Dit jaar is het doel zoveel mogelijk geld op te halen voor babysterfte.

https://lh4.googleusercontent.com/-buom4HG18xk/UKOnvWIfdSI/AAAAAAAAAm8/4eP-G1DEzjM/Persfoto.jpg

Zijn er hier nog meer mensen die niet kunnen wachten tot het begint?
Gaan jullie erheen, vragen jullie een plaat aan of heb je zelf een actie bedacht?

Ja ik ga er heen : D! Mooi dichtbij.

Ik wil er heen! Helaas is het 3 uur reizen…

Voor mij is het ongeveer 4 uur reizen, maar mijn vriendin en ik zijn zo gek om er naartoe te gaan.

Wow 4 uur? Waar woon je ergens? :astonished:

Jaaa, ik woon er praktisch naast dus daar ga ik vast nog veel uurtjes doorbrengen!

Ik ga er waarschijnlijk naartoe! Mijn tante heeft een actie bedacht daarvoor en gaat er geld voor inzamelen :slightly_smiling_face:

Ik zou zo graag willen! Maar voor mij is het ook meer dan 4 uur reizen dus dat heb ik er eigenlijk niet voor over… (en het geld niet voor ;p)

Lang leve Limburg, ik heb trouwens wel een kaartje van de Hema, dat je door heel Nederland kunt reizen anders is het echt onbetaalbaar.

Jaa leuk! vorig jaar in leiden paar keer heen geweest zo geweldig. Enschede is me net iets te ver helaas. Misschien als ze weer richting het westen komen dat ik weer ga

Ja ik ga erheen :grinning:

Wat vinden jullie van het nieuwe themanummer?

ik heb me opgegeven om in het callcenter te gaan zitten. :slightly_smiling_face:

Ohh ik vind gerard ekdom echt geweldig Heb er al helemaal zin in!!! :upside_down_face: :upside_down_face:

Vorig jaar heb ik met een groepje geld opgehaald en toen zijn we het gaan brengen, maar dit jaar weet ik niet zeker of ik dat weer ga doen.

Ik ga er sowieso heen en ik doe mee met een actie van school.

uuuup, nog 9 dagen!

Woon in Enschede, dus kom als het enigzins kan elke dag wel even kijken denk ik :grinning:

Zeker dat ik er heen ga. 10 minuutjes fietsen hahaha. En ja, ik ga cakejes verkopen :'D

Huh, beetje vreemd nummer. Totaal geen sfeer zoals met Ode to the Bouncer en Hello van de andere jaren vind ik :confused: