3e kans?

-

Ik snap je reactie wel, je bent gewoon onzeker door vorige relaties en dan durf je niet goed een nieuwe relatie te beginnen. Ook heeft het een tijdje geduurd voordat je echt achter je gevoelens kwam.
Weet die jongen waarom je hem afgewezen hebt? Misschien eens afspreken en uitleggen waarom bepaalde dingen zo gelopen zijn en wie weet begrijpt hij het en komt het goed.
Hij vindt je volgens mij echt leuk, anders had hij je niet zoveel kansen gegeven, maar het niet meer verpesten! Dit is denk ik wel echt je laatste kans.

-

Ik zou het echt een kans geven! Hij heeft je al een aantal keer vergeven en leuk gevonden. Je geeft aan dat jij nu uit jezelf moet beginnen met praten, maar misschien is hij ook wel bang. Je hebt hem al 2x afgewezen, waarom niet nog een keer? Dus dat kan ook zelfbescherming vanuit hem zijn. Ik zou het echt proberen, hij klinkt leuk.

Ik denk dat als hij je ziet, hij wel anders gaat doen. Via app komen de meeste dingen erg bot over.
Denk dat hij onzeker is, omdat het toch 2 keer is gebeurd dat je hem het afgewezen, probeer dus te laten zien dat je het echt meent. Wanneer gaan jullie iets doen?

-