3e gaatje?

ik heb aan de ene kant 2 en aan de andere kant 3 :slightly_smiling_face:
bij mij ziet het er niet ordinair uit ofzo.

heb jij knopjes of ringetjes?

Ik heb ook in elk oor 3 oorbellen. Ik heb er gewoon witte/zilveren knopjes in zitten. En daar is echt niks ordinairs aan.

ik denk dat ik het gewoon ga doen, ik moet alleen mn moeder nog ff overhalen, maar dat lukt vast wel. (als ik het ga doen is het wel pas in november, want ik wil ze graag voor mijn verjaardag)

ik heb in 1 oor een derde gaatje, en in me andere niet XD
Je moet wel ff oppassen bij de derde, dat ze niet in je kraakbeen gaan perongeluk. Mijn vriendin ging na mij ook een dere laten zetten en die vrouw schoot toen voor een heel klein deel in haar kraakbeen:O dus zorg dat ze gewoon goed door het zachte heen gaan zegmaar :slightly_smiling_face:

ik lees het nu pas xD
Ik ook!! :stuck_out_tongue: ik heb nog nooit iemand gehoord die dat ook had :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel ordinair

Kan heel mooi zijn.

Ik heb er 4
tot 4 vind ik het nog gaan, daarna niet meer

Het is niet ordinair als je voor derest niet ordinair bent als je snapt wat ik bedoel. Als je drie dikke gouden oorbellen aanhebt en een laaghangend/diep inkijkend truitje ja dan is het wel ordinair (vind ik)
Een klein knopje/ diamantje juist niet.

heb vorige week 6e gaatje erbij laten schieten, 3 vd 6 zelfgemaakt, heb er nu 2 onderin mn linker oor, 3 onderin mn rechter oor en 1 bovenin mn rechter oor, ik vind het wel leuk…
en als je het niet leuk vindt, kun je hem er zo weer uithalen!

Ik had eerst iets van… 11 gaatjes ofzo (jaaaaa, I know) en ook een derde in elk oor. Maar ik vond het toch niet zo mooi en heb ze dicht laten groeien. Ik vind het niet ordinair, maar ook niet mooi.
Doe gewoon wat je zelf leuk vindt. :slightly_smiling_face:

Ik vind het heel mooi :]

Ik heb aan 1 kant 3 gaatjes (en een tragug piercing) en aan de andere kant 2
Ik vind het dus leuk ;p

En jij moet ook gwn doen wat je leuk vind…
Niets aantrekken van andere mensen… als jij het wilt, gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook wel leuk. Ik heb nu 2 gaatjes, in de 1e een hanger of een grote ring en in de 2e een zilver diamantje. Als ik een 3e neem doe ik daar ook gewoon een diamantje in maar ik zit zo te twijfelen of het niet iets té is. Maar ik ga het gewoon doen:)

Mwa, ik denk dat als je er al twee hebt dat nog éen niet zoveel meer toevoegt. less is more .

Mooooi! :grinning: Ik heb in mijn linkeroor 3 gaatjes (en 2 daarboven) en in mijn rechteroor 6 naast elkaar

Maar ja ik vind dat mooi :stuck_out_tongue: Ik heb meestal simpele zilveren of zwarte bolletjes in mijn gaatjes en dan in de eerste iets anders

Oh trouwens, officieel mogen juweliers sinds kort alleen nog maar eerste gaatjes schieten, maar er zijn er wel die het nog doen. Maar je moet even kijken of je al kraakbeen hebt bij je 3e gaatje…

Ik vind drie gaatjes best hip. Maar dan moet je in de bovenste twee knopjes doen en in het ‘normale’ gaatje een echte oorbel. Anders vind ik het lelijk [persoonlijk]

BTW, je titel is nogal onduidelijk, ik dacht dat het over de tandarts ging;)

Hee, ik wil precies hetzelfde als jou, en ik denk oook steeds dat het ordinair is, ik wil ook graag een gaatje boven in mn oor, alleen ik ben zo bang dat het gaat ontsteken, of zeer gaat doen ;p
dus ik denk dat ik het maar op 2 gaatjes laat=)

x