3e gaatje?

Hej allemaal,

ik wil misschien een 3e gaatje in mijn oren laten schieten, en wil weten wat jullie daarvan vinden. ik heb het al aan een paar van mijn vriendinnen gevraagd, en die vinden het ordinair. wat is jullie mening/heeft iemand van jullie 3 (of meer gaatjes) in haar oren?

vind het opzich wel leuk als je allemaal kleine diamantjes in doet…

maar zelf heb ik alleen 2e gaatje en die heb ik serieus bijna nooit in xD alleen om ze even door te prikken ofzo.

Als jij het mooi vindt is dat toch goed. Ik weet niet wat er ordinair aan moet zijn?

Als je er gouden ringen in hangt vind ik het ordinair ja. Maar een klein knopje is leuk.

het gaat er toch om wat jij mooi vind?
ik heb zelf ook 2 gaatjes in mijn oor enne ik doe het zelfde als thatsFunky ik draag ze bijna nooit maar prik ze alleen ff door x´)

ik heb nu meestal een langere oorbel in mijn 1e gaatje, en een knopje in mijn 2e gaatje. en als ik een 3e gaatje neem, doe ik daar ook een knopje in.

Ik heb ook aan iedere kant 3, dus ik vind het wel mooi. =D
Niks ordinairs aan!

moet je voor een 3e gaatje eigenlijk naar een tattoo of piercingshop?

Up

volgens mij niet, nee.

Nee, kan je gewoon bij de juwelier doen. Bij mij is het alleen nog steeds niet genezen ookal is het al 5 maanden geleden ofzo. =(

Hierboven
OMG AHAHAHAHHA

Ik vind het niet ordinair.

Wat? :face_with_raised_eyebrow:

ik vind gewoon 2 mooier. in de eerste grotere en in de 2e een knopje ofzo. dat vind ik wel vet ;p

Ligt beetje aan je stijl. Als je niet zo tutje/ Bre3zaH bent, vind ik het wel kunnen!

Volgens mij heeft ze het over mijn nu ge-edite reactie. ;3

ja, maar ze zeiden eerst tegen mij dat ik voor mijn 2e gaatje ook al naar een tattooshop moest, maar uiteindelijk kon ik nog wel naar een juwelier. en nou dacht ik dat ik misschien voor mijn 3e gaatje wel naar een tattooshop zou moeten.

Ow ik dacht al. :'D

ik hb aan beide kante twee gaatjes k doe er gwn kleine steentjes in.
k wil zelf ook ng een derde ^^

hahaha ik ook :stuck_out_tongue: