3e gaatje; schieten/piercen?

Helleuw!

Ik had even een vraagje, ik wil graag binnenkort een 3e gaatje in mn oren laten zetten. Kan ik deze beter laten schieten of piercen? Misschien een beetje domme vraag maar ik weet niet of die door je kraakbeen gaat, net wel of net niet (door mn kraakbeen laat ik liever piercen)?
iemand ervaring?

Doei!

Iedereen heeft andere oren.
Als ik er een derde gaatje bij zou willen, gaat het gewoon door het vel, gezien dat nog deel uitmaakt van mn oorlel.

ALTIJD PIERCEN.
Mijn eerste gaatje werd geschoten.
Schhef geschoten.
Nu loop ik for life met een scheve oorbel

piercen is veiliger, alleen wel duurder.
maar wil je liever goedkoper uit zijn en pijn lijden of meer geld kwijt zijn en dat er (waarschijnlijk) niks fout gaat?

Ik las ergens dat iemand een 3e gaatje had laten schieten en dat die dus net langs het kraakbeen was geschoten dus dat was helemaal gaan vergroeien daar ben ik een beetje bang voor, dan laat ik het liever piercen.

Ik heb al mjn 9 gaatjes laten schieten en nergens last van.
Verschilt ook per oor indd.

altijd altijd ALTIJD laten piercen!
Misschien dat het bij sommige meisjes wel goed gaat met schieten, maar dan gaat het bij jou bijv mis!
Niet het risico nemen, gewoon laten piercen. Kost misschien wel meer, maar je hebt het wel goed.
Mijne was scheef geschoten, precies door de zijkant en nu is er een hapje uit mn oorlel. Piercen dus.

Ik vind soms de prijsverschillen wel heel belachelijk.
Enkel als voorbeeld.
Ik heb er 1 boven in m’n oor laten schieten, gewoon goed gegaan, was 5 euro kwijt, vriendin had 'm laten piercen, was 35 kwijt. Maar uiteindelijk blijft het je egen keus, het is voor iedereen anders, doe wat je zelf wil toch, en als je idd bang bent dat het mis gaat, kan je 'm laten piercen, maar wie zegt dat dat niet fout kan gaan?

Ja piercen is inderdaa 35 euro en schieten 10 euro. Maar ik vroeg me af of je 3e gaatje door je kraakbeen gaat of niet? want het kan volgens mij wel gewoon door je vel maar het is wel krap

Bij mij paste mijn 3e gaatje nog wel gewoon zo dat het niet door kraakbeen was zegmaar.
Het ligt er dus denk ik per persoon aan of het nog past bij je ‘oorlel stuk’ zegmaar XD of dat het zo ‘hoog’ zit dat het in je kraakbeen is…

Mijn 1e gaatje is ook scheef geschoten,en als ik nu grote oorbellen in wil,bijvoorbeeld van die platte knopjes dan dit de ene een beetje over mijn oorlel heen aan de onderkant en bij het andere oor zit de oorbel precies in het midden van mijn oorlel. ziet er vet raar uit dus x’D

Ik heb ook gewoon 3 gaatjes laten schieten en ik heb er nooit last van gehad. Ik denk wel dat je het bij een van de betere schieters moet laten doen

Schieten
ik heb alles geschoten (4 links, 3 rechts) en 1 keer groeide een gaatje dicht en toen ik dat opnieuw liet zetten, schoten ze die ook gewoon!