3D/realistische taarten

Hey girls,

Ik wil dit jaar voor mijn verjaardag een speciale taart gaan bestellen. In eerste instantie leek het mij leuk om hem zelf te gaan maken, maar aangezien ik er niet zó veel ervaring mee heb laat ik hem toch liever gewoon maken door een professioneel persoon.

Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie misschien een goede, betrouwbare site kent waar je dus een mooie realistische/3D taart kunt bestellen. Als extra info: Het moet een kat-achtige taart worden, het soort maakt mij niet zo heel veel uit. Denk maar aan tijgers, luipaarden, etc.

Alvast heel erg bedankt!

P.S: Ik heb zelf al rond gekeken, maar heb nog niet echt iets goeds kunnen vinden.

Het ligt er heel erg aan waar je woont. Dan google je gewoon en kijk je of er iemand in jouw stad zit die zulke taarten bakt. Ik moet er wel bij zeggen dat zulke taarten erg duur zijn. Ik heb er toevallig net 3 dagen geleden 1 bested voor mn vaders 50ste verjaardag, en incl. de 3d decoratie (ik heb hem in de vorm van een pooltafel, en dan met ballen en keus Enzo) ben ik 50 euro kwijt.

Daarnaast moet je ook ruim van te voren bestellen. Meestal zo’n 2,3 weken.

Ken je niet iemand via via? Want bijvoorbeeld de vriendin van een vriendin van mijn moeder doet dat ook, en een vriendin van mijn tante ook. Vraag gewoon eventjes rond, en anders op Google kijken, of op een facebook groep iets:)