<33 HELPP!!!!

Jaahh ik ben duss verliefd op jonge
vorig jaar ging ik vaak met hem " chillen"
hij is ook mijn beste vriend’s neef

maarr ik vind hem zo leuk
en ik weet echt niet meer wat ik moet doen
mijn beste vriendin had wat met zijn beste vriend
en toen ging ik veel met hem om
nu spreek ik hem heel soms
maar ik vind hem zo leuk
en hij is tegen de 20 en ik ben bijna 16

en ben bang dat hij mij niet leuk vind

duss PLEASE HELP

Internett ^^ Mooiste uitvinding ever!
Via msn kan je meestal veel makkelijker praten en als je dan wat meer over elkaar weet en je hem misschien NOG intressanter vind dan kan je afspreken ^^.
Ik vind niet dat je alleen maar via MSN en HYVES moet praten hoor! In het echt is het veel spannender en enger, maar je leert elkaar beter kennen. En je weet gelijk of hij die stoere praatjes ook in het echt heeft…
*ervaring*

x

inderdaad, msn. zorg dat je hem weer vaak spreekt en met hem gaat chillen. zorg gewoon dat je hem vaker ziet, dan merk je vanzelf wel of hij jou leuk vind of niet :relieved:

maar pas op! via msn zeg je zoveel meer en sneller iets wat je nooit in real life zou zeggen…
ga nu weer vaker met hem chillen?
of spreek een keer echt af?

hij heeft hyvess maar zijn msn weet ik niet
en hij is ook niet een jonge die de heledag binne zou zitten
en hij heeft het well heel erg druk met zijn werk
hoorde ik vndg duss… denk je ik maak een kans bij em ?

Johh niet zo onzeker!!

Als hij het druk heeft met zn werk, of met wat dan ook, dan kan hij heus wel een gaatje vinden om me je af te spreken, en als hij alles maar ontwijkt en afzegt, dan toch lekker niet! Het is misschien moeilijk, maar soms moet je dingen van je afzetten, voor dat er nieuwe dingen gebeuren. Dan komt hij in eens naar je toe en vraagt of je met HEM uit wil! Het komt van zelf, als je hem maar niet negeert ofzo, of onbereikbaar wil lijken. Het komt wel.

Ik hoop met je mee :blush:

x