lees en huil
http://www.showbiznewz.nl/artikel_14753_rockband-30-seconds-to-mars-stopt.html
Is dit waar denk je?
Vast niet. Hoewel, Giel Beelen bevestigde het half.
Maar ze stoppen er vast niet mee.
Muse is ook een tijdje gestopt, Matt’s vriendin Kate Hudson was zwanger. Maar nu gaan ze ook weer een album maken godzijdank. Dat zijn alleen maar stomme geruchten, vaak is er dan iets persoonlijks met de bandleden en willen ze gewoon even een pauze. En ik weet niet hoe vaak 30 Seconds To Mars gemiddeld naar Nederland toe komt? Ik weet alleen dat ze dit jaar op Pinkpop stonden en dat ze vorig jaar op de TMF Awards waren, toen heb ik ze nog gezien
ach ben geen fan van ze.
Ja, dat was allang bekend toch?
o. echt? ik hoorde het net pas…
Geen idee. Klopt het dat Coldplay eigenlijk uit elkaar is :’)? Iemand beweerde dat steeds en ik wou het niet geloven :’)
Voor zover ik weet niet x)
Ze maken tenminste nog gewoon muziek en hun muziek klinkt niet anders (wat zijn ze soms toch monotoom) :’)
@JustxDreaming: Hmm, oke. Ik dacht namelijk bij Pinkpop een liedje te horen waarvan ik niet wist dat Coldplay die al eerder had uitgebracht :’) Dan zal die persoon het wel fout hebben.
Coldplay heeft op Pinkpop een paar nummers van een nieuw aankomend album gespeeld. Dus, ik betwijfel dat ze uit elkaar zijn. :’)
serieus ? ;o
ik had gehoord dat de bandleden van coldplay ruzie hadden over het geld (jaja) en dat ze dreigden uit elkaar te gaan, maar dat hebben ze later weer opgelost geloof ik. maar ik weet het niet zeker.
Hallo? We hebben het over 30stm en niet over Coldplay
Coldplay mag uit elkaar, 30stm niet !!!
(Yea, A Little Bit Super Fan :$)
Coldplay is toch echt beter
Laten we het hopen
Nhee!!
yeah. Maar The killers is het beste.