30 seconds to mars 02.03.10

Wie gaat er naar 30 Seconds To mars?

ik misschien
een vriendin heeft een kaartje over en dat mag ik overkopen, maar mn ma zit moeilijk te doen omdat het een schooldag is… :frowning_face:

mn moeder:’)

Heb ze in 2007 gezien in Tivoli, relaxte sfeer niet, lekker klein podiumtje en ik betaalde nog geen 15 euro voor het kaartje:) Schrok me wel kapot met hoe ze opkwamen, met van die chineese maskers op enzo en toen gingen ze met rozen gooien<3 heb de mijne nog steeds hangen. Ohja en Jared zijn stunt op de boxen klimmen en over het balkon heen lopen, erg leuk:)

Ikkeeee met 3 anderen :grinning: We hebben onze kaartjes al, kan echt niet wachten.

Dat klinkt geweldig! Ik ben curious

Ik :grinning: Met 3 vriendinnen! Ga 's morgens ernaar toe, heb eigenlijk stage, maar die skippen we maar n dagje (A) vind mn stagebegeleider vast niet erg :stuck_out_tongue: Blijven ook lekker in n hotelletje slapen omdat we anders de treinen missen :frowning_face: Heb er echt zin in! :grinning:

Ik ga met een vriendin mee. En ik ga eigenlijk vooral voor haar :stuck_out_tongue: Ben niet echt meer zo’n 30stm fan.

Ik wil mijn vriendin wel zijn gillen als ze jared leto’s hanenkam in rl ziet :grinning:

HAHA JA ik ben benieuwd hoe het hem staat :]

Ik vind het echt afschuwelijk en zonde…mjah het is zijn keus. Mijn vriendin flipte helemaal.

ik vind het raar omdat hij bijna 40 is x’D

ik zie mijn vader al met een mohawk

Ik ga!!!
En Jared is lekker.

ik ga

vorig jaar al keertje gezien vind kaartjes way too expensive voor hun

vroeger waren ze nog uhm. koel. nu zijn ze een beetje overrated en worden bestormd door huppelkutten die denken dat ze koel zijn met hun JaReD iiSs LeKkOrR" x)

Ik ga :grinning:
Ik heb er echt superveel zin in…
Wel zonde van z’n haartjes, het was net zo perfect…
Nu haat ik Terry Richardson (A) stomme pake…
Ik vind het wel raar dat het helemaal niet uitverkocht was…
terwijl mika dat wel was :pensive:

Ik ga! Vriend heeft kaartjes betaald haha,
maar 30STM concerten zijn altijd wel leuk.

Haahaha, ik ga zeker wel. Maar heb nog geen kaartje, en het is morgen al :’)
Maar ik vind wel een kaartje :grin:

Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het echt vet! Ik stond helemaal vooraan, maar dat mag ook wel als je vanaf 1 uur 's middags hebt staan wachten. 8 juni komen ze weer!
Ik heb trouwens ook het waterflesje van Jared gevangen haha

Ik stond ook helemaalvooraan maar ik was er pas om 7 uur :]

x’D