30 Days Shred, resultaten & belevenissen

Mijn mening over de 30 days shred
  • Wauw, het heeft echt onwijs goed resultaat opgeleverd!
  • Ik ben tevreden met het resultaat
  • Het resultaat is prima, maar ik had er meer van verwacht
  • Het resultaat valt me erg tegen
  • Belachelijk, ik heb 30 dagen voor niks mezelf uit de naad getraind

0 stemmers

Hi,

Ik weet dat er al een aantal topics zijn over de 30 days shred, maar de meeste zijn er om elkaar te motiveren.
Ik ben er gisteren mee begonnen en vroeg me af wat de belevenissen en resultaten zijn van de mensen die heb al hebben afgemaakt.
Heeft het nu veel geholpen en wat is jouw idee ervan?
Ben heel erg benieuwd!

:flushed:

Ps. Vul vooral de poll in!

Het gaat zeker helpen als je ook gezond eet, je zult dan best verschil merken. Maar na die dertig dagen moet je krachttraining blijven doen, anders ben je zo weer terug bij af.

Mijn ervaring is dat het me vooral geleerd heeft dat ik iets kan volhouden als ik er echt voor ga :slightly_smiling_face: en dat krachttraining leuk is, haha. Maar 30 dagen gaat geen blijvende veranderingen opleveren als je daarna niks anders meer doet.

Haha, dat wil ik ook inderdaad, dat ik het eindelijk eens afmaak en ook volhoud!
Wat doe je nu dan? Blijf je het nog gewoon een aantal keer per week doen op niveau 3 ofzo?

Wat voor resultaat merk je btw het meest?

Ja dat is absoluut goed voor je zelfvertrouwen, dus goed idee! :slightly_smiling_face:
Wat ik nu doe is krachttraining volgens een eigen schema, 4 keer per week.

Je merkt zeker wel verschil! Ik ben nu op dag 8 en het word al makkelijker. Ik gebruik nu 5 kg gewichten. Je voelt echt dat het met de dag makkelijker word.

Ben benieuwd!

Iedereen zijn mening/ervaring is welkom!

Ik vind het geweldig! Was na 10dagen al 2kilo afgevallen en mijn conditie is er beter van geworden. Ik ben er nu mee klaar en mijn conditie is nog steeds goed, ook na 30day shred val ik nog af. Ben namelijk in 1week 1kilo afgevallen duss het is niet zo ald je ermee stopt dat je meteen aankomt etc. Tenminste bij mij niet

Oh wat goed! Houd je het nog wel een beetje bij nu?

30 day shred doe ik niet meer maar ik fiets nu wel elke dag een uur. Daarnaast doe ik in de ochtend en avond de squat challenge van blogilates op het liedje call me maybe. Ik zorg ervoor dat ik op mijn stage ook veel loop, trappen op en af etc. Ik eet op vaste tijdstippen en drink enkel water en thee zonder suiker. 30 day shred was voor mij dus een hele goede stap om te beginnen! door dat ben ik veel bewuster gaan eten en sporten vond ik nu best leuk haha

Oh wat leuk dat hier zoveel positieve reacties op zijn! Ik wil ook graag 30 day shred doen. Ik heb alleen eigenlijk geen tijd om iedere dag zo’n filmpje te doen, in verband met werk en school. Zou het dan ook werken als ik gewoon 7 keer level 1 doe, dan 7 keer level 2 etc. Dan worden het bij mij misschien 40 dagen of zoiets. Zou dat heel erg zijn?

Nou ik denk dat je toch echt haar schema moet volgen. Ze zegt het soms ook in het filmpje dat een pauze niet goed is tussendoor. Voor het beste effect zal je dus toch elke dag moeten haha maar het is ook maar 30minuten, waarvan 20workout. Maar zo heb ik het altijd begrepen tenminste, maar als het niet kan zal ik het om de dag doen maar wel die andere dagen ook iets

Ja naja het is zegmaar voor mij gewoon niet haalbaar, aangezien ik sommige dagen van school meteen doorga naar rijles en daarna meteen door naar het werk en ik werk in de horeca dus dan ben ik soms pas rond half 11 weer thuis en dan ga ik meteen naar bed, want de wekker gaat de volgende dag weer om kwart voor zeven.

Dus het is sommige dagen gewoon echt niet haalbaar, wat ik ook zou willen. Maar ik ga het denk ik gewoon toch doen, dan ben ik maar wat langer bezig, resultaat is vast wel te zien.

Ja denk het ook, het werkt blijkbaar niet voor niets zo goed! Als je het om de dag zou doen is het toch anders denk ik!

Ik ben er niets van afgevallen, maar wel ontzettend veel cm kwijt geraakt. De foto’s zeggen genoeg denk ik.

Daarna ben ik verder gegaan met Ripped in 30, een ander programma van Jillian. Daar ben ik nu 23 dagen mee bezig en deze foto is van dag 1 shred tot dag 52 nu.

Oh en ik heb ooit 110 + kg gewogen, dus ik heb een ‘hangnavel’, helaas.
Verder at ik wel erg gezond erbij.

Waaaaaauw je ziet er echt heel mooi uit en ik zie geen hangnavel joh haha. je foto van dsg 1 tot 52 doet t niet bij mij:(

Wat ik nu ga zeggen klinkt miss heel gemeen haha maar zo bedoel ik t niet. 30minuten is maar 2% van je dag. Als je echt wil afvalleb etc. zul je dus tijd moeten maken. Voor dat ik naar school ga sport ik ook al. Ik sport dus al om half 7 in de ochtend en daarna fiets ik een half uur naar mijn stage.In de avond sport ik vaak rond 10uur ook nog.

Corien, wat een mooie buik heb jij! Om jaloers op te zijn.
Ik heb de 30 Day Shred afgerond, alhoewel ik niets aan mijn eetgewoonten heb veranderd. Ik ben niet afgevallen, maar wel sterker en strakker geworden.
Nu heb ik al twee weken niks meer gedaan en merk ik dat ik twee kilo ben aangekomen en alles weer slap is geworden, dus ik ga maar weer eens trainen als ik m’n Engels heb geleerd :’)