30 Day squat challenge

Gisteren stond er een nieuw artikel op Girlscene over de 30 day squat challenge en ik ga de uitdaging aan!
Dag 1 is al klaar en het was ietsje moeilijker dan ik dacht. Zal morgen wel flinke spierpijn hebben!

Zijn er nog meer meiden die meedoen? :slightly_smiling_face:

http://2.bp.blogspot.com/-0elMVBxu09U/UUpx2bi5tBI/AAAAAAAAJHg/QgwDHdg9h1Q/s1600/30day.jpg

Ik doe ook mee! Mijn eerste squats zijn ook al gedaan maar ik vond het best meevallen :slightly_smiling_face:

ik doe ook mee;D

Ik doe ook mee, samen met mijn moeder :grinning:

Ik ben trouwens van plan als ik eenmaal aan de 250 squats per dag zit, dit elke dag proberen te doen

Ik doe ook mee! Ik zit nu op dag 4 en valt me tot nu toe nog wel mee :slightly_smiling_face: Geen spierpijn oid gehad

Ik doe ook mee, begin vandaag!

ik doe mee! Net al mijn eerste sessie gedaan :wink:

Ik heb trouwens op Word het schema over getypt en die ga ik op de koelkast hangen :slightly_smiling_face:

Oeh leuk ik ga meedoen:) wel zwaar 250, wow

Ik doe ook mee! Ik begin vandaag!

moet je dan 50 squats achter elkaar doen, zonder tussenpauze?

Ik doe ook mee!
Vandaag dag 1 gedaan, dus 50 squats. En ik dacht dat het echt zwaar zou zijn, maar eigenlijk viel het nog wel mee (:

@Leonie: is wel de bedoeling ja, maar als je er echt moeite mee hebt mag je na elke 10/15 keer even een korte pauze houden van 30/60 seconden :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Klinkt als heel veel, maar ik ga het zeker proberen
Dit is beter te doen dan die 30 day challenge op youtube
Ik heb namelijk soms echt geen tijd op een dag door stage en werk

Ja ik doe ook mee! Heb 'm op instagram voorbij zien komen en aangezien ik hard aan het sporten bent vind ik dit een leuke!
Vanavond doe ik er gelijk 50 want hardlopen gaat niet door.

waarom doen jullie het? Echt voor strakke billen of gewoon zo maar, haha?

Ik ben er niet voor in.

GC gaat me iets teveel op de zoveel-mogelijk-workout-strak-worden-tour.
Alles draait om gezond eten en maximaal bewegen.
Meiden hier slaan erin door.

Sorry, maar dat ter zijde.

Gisteren begonnen

@jessica: ben langzaam aan bezig om weer te beginnen met sporten, heb zelf vroeger aan taekwondo gedaan op wedstrijd niveau gedaan en er toen mee gestopt. Dus wil graag weer kunnen sporten zoals toen :slightly_smiling_face: En dan kan ik er dit nog wel makkelijk bij doen, kost niet zoveel tijd maar is effectief!

Ik ga er vandaag mee beginnen, mijn plan is om het elke keer te doen net voor ik naar bed ga :slightly_smiling_face:

Ik wil graag meedoen… Maar ik weet niet of ik dit iedere dag ga volhouden :flushed: Misschien toch maar als ik klaar ben met 30ds!