30 day shred!

Ja klopt =) Maar omg ik keek net een stukje level 2, we gaan dood! haha :stuck_out_tongue:

Ik ben net begonnen met 30 day shred. Ging lekker!

10 dagen eigenlijk. Het is 30 dagen verdeeld over 3 levels. Je doet 10 dagen achter mekaar lvl1 dan 10 dagen lvl2 en dan 10 dagen lvl 3. Het is namelijk de bedoeling dat je in 30 dagen zoveel mogelijk resultaat hebt.

Wat ik zelf deed was 7 dagen elk lvl, zodat het iets minder lang duurt en je lichaam daarna weer uit kan rusten.

Voor de mensen die nog wel de 30 day shred doen, hoe doen jullie dat met die gewichten? Hebben jullie die of gebruiken jullie iets anders?

je kan 0,5 liter flesjes water pakken.

@xDahlia: Thnx! Maar ik doe de six weeks sixpack :wink: Doe m nu elke dag en heb ups en downs maar het lukt =)
Enne ik heb dumbells (dus van die gewichtjes die Jillian gebruikt) van 2 kg.
Kan je gwn in een sportwinkel kopen, meestal in een grotere.

Haha graag gedaan. Ik moet eerlijk zeggen ik zou hem best willen doen, maar heb het een keer geprobeerd en ik ben daar (nog) te zwak voor. Maar ik wil het gaan opbouwen. Hoe duur zijn die gewichtjes trouwens?

Ik weet niet hoe duur die gewichtjes zijn, ik heb ze van mijn vriend gejat =p Maar volgens mij van die gewone dumbells rond de 5-10 euro.
Enne ik heb soms ook momenten dat ik denk dat ik er te zwak voor ben. Maar ik wordt er steeds beter in en het wordt ook steeds minder vermoeiend! Dus misschien dat je over die drempel heen moet.
Maar als je denkt dat je het niet gaat halen zou ik eerst 30 day shred doen. Volgens mij is dat een voorbereiding op 6 weeks sixpack.

Ik doe Ripped in 30, ook van Jillian Michaels, en serieus, het is zooooo vermoeiend soms!

Oke, dat geeft me wel hoop. Ik probeer nu eerst zelf gewoon zonder programma steeds meer te doen en wil er daarna mee beginnen :slightly_smiling_face:
maar dan dus 7 dagen elk level. Dankjewel trouwens voor je info over de dumbells.

Heyy heeft iemand hier al level 2 gedaan van six weeks sixpack? Ik moet vandaag beginnen maar ik ga al kotsen van de inspanning als ik er naar kijk x’D

Zijn die filmpjes dan gewoon zo ingedeeld dat je weet wanneer er 1 dag voorbij is @ die filmpjes?

&& Heeft iemand de link van die shred?

Sorry voor dit maar weet je al het andwoord op jouw vragen? Want ik wil het ook graag doen!

Ik zit nu bij level 4 van Ripped in 30 (Dit is ook van Jillian, maar is een ander programma dan de 30 day shred, maar het lijkt er op ^^’) Maar het werkt zeker! Voor mij zeker bij mijn armen en schouders en mijn ‘core’, waar ik nu veel meer kracht in heb.

In ieder geval, wat ik heb gedaan kun je vinden op deze tumblr onder het kopje Ripped in 30: Workouts (30 day shred staat er ook op)

Hierbij duren de sessies 20 minuten welke je iedere dag moet uitvoeren. Na 7 dagen ga je in plaats van week 1, week 2 doen etc. Het is handig als je een (yoga)mat en gewichtjes hebt, anders volstaan waterflesjes ook. Ik heb gewoon iedere week een week gedaan, dus 7x4 weken=28 dagen iedere dag 20 minuten. Nu plak ik er nog 3 dagen een week4 sessie aan vast en dan ga ik door naar een ander workoutprogramma (p90x) :slightly_smiling_face: Het is redelijk zwaar (vooral week 3! Die vond ik erger dan week 4 haha) maar it’s worth it, ik voel me erna altijd heel energiek ^^

Naast dit programma doe ik trouwens ook aan hardlopen, pilates en yoga dus de oefeningen gingen mij wel redelijk goed af, maar dat verschilt ofcourse per persoon.

Up! Ik begin vanavond. :slightly_smiling_face:
Iemand die result foto’s wil plaatsen?

Voor de meiden die graag een strakkere buik willen zijn deze filmpjes ook aanraders:

http://www.youtube.com/wa…ndex=2&feature=plpp_video

Ik probeer geen reclame te maken maar vind het zelf heel fijn, na een tijdje voel je het echt branden haha.
Dit filmpje is level 1 en daarna heb je nog level 2 en 3, dit moet je een aantal keer per week doen en dan mag je aan het volgende level beginnen.
Ohja, en nog een tip: gebruik wel een yoga matje anders krijg je echt last van je rug aangezien alle oefeningen liggend uitgevoerd worden.
Succes!

die link voor 30 day shred doet het niet bij mij (die van pirate bay), iemand die een andere heeft?
ik heb even gekeken naar dat filmpje van sixpack in 6 weeks,
en bij de warm up voelde ik mn buik al pijn doen, damn.
Ik kan mezelf hier nooit toe zetten haha, toch een poging wagen.

Ik ben net begonnen met dag 1, maar ik vond het helemaal niet zwaar. (Ik beweeg veel)… alleen zal ik het niet elke dag kunnen, want ik moet ook vaak werken :frowning_face:

Gaat nog iemand het binnenkort doen?

ik ga zo opnieuw beginnen met de 30 day shred, was er al eerder mee begonnen en tot ongeveer halvewege het 2e niveau was gekomen tot ik behoorlijk gedemotiveerd raakte omdat ik steeds ruzie kreeg met mijn vader en zusje over het feit dat ik blijkbaar te veel lawaai maakte tijdens het springen…