30 day shred!

@Morumbi, bedankt wist niet dat je dat ook had. Dan ga ik dat maar doen, wil namelijk alleen maar een strakkere buik. Wat krijg je van die 30 day shred dan en merk je al verschil?

Ik merk absoluut verschil, vooral in mijn armen en bovenbenen en mijn buik toch ook wel! :slightly_smiling_face: hopelijk merk ik na level 2 nog meer verschil ^^

Al die filmpjes en workouts?
Gewoon hardlopen met dit mooie en goede weer en alleen kleine buikspieroefeningen doen via internet voor je buikspieren.
Als door cardio geen vet verbrand, hebben die buikspieren trainen ook geen zin.

http://forum.girlscene.nl…hred/list_messages/193816 er is hier al een topic over…

als je een mooi strak en misschien licht gespierd lichaam wil, kom je er niet met alleen cardio en buikspieren. Maar cardio is wel superbelangrijk ja :slightly_smiling_face:

Maar deze workout combineert juist beiden, spieroefeningen en cardio.
En daarnaast kan je natuurlijk nog gaan hardlopen, dat doe ik ook. Maar denk niet dat dat nodig is om goede resultaten te bereiken.
Ik ga er naast nog hardlopen alleen voor extra.
Trouwens: dit is 25 min best intensief trainen en dat is beter dan een uur lang bijvoorbeeld aan duurloop doen. Bij 25 min intensief trainen gaat je vet verbranding nog 36 uur door, terwijl bij duurloop (dus het normale hardlopen) dat maar een paar uur is.

Het is inderdaad best intensief, zweet me altijd kapot haha.

Ik ga hem weer ff uppen!
Echt ik hóu van Jillian Michaels! Ik heb na 2 keer die 6 weeks sixpack gewoon spierpijn in me buikspieren! Tijdens de work out voel je je buikspieren niet echt, maar daarna :open_mouth: Als je buikspieren wil, ik raad deze work out echt aan!
Hij is wel heeel zwaar.

Zodra je meer spieren aanmaakt ga je ook meer vet verbranden.
Er zijn ook mensen met een laag vetpercentage die wel baat hebben bij alleen spieren trainen.

heyy
ik ben daar gisteren ook mee begonnen maar tis best wel intensief!!
ik hield het niet vol dus ben ik na 15 min gestopt ;p

is het een groot verschil met p90 of p90x of slim in 6 ?
of is het allemaal van hetzelfde soort?

Wat betekent Shred eigenlijk? Anyways, ik doe nu de Ripped in 30 van Jillians en zweet me elke x weer kapot.

auwtch dat was lastig (:

@Allsummerdreams: http://www.kat.ph/jillian…ek-six-pack-t5686723.html Hier heb ik hem vandaan.
Maarre als je denkt dat je tijdens je introductieweek moet stoppen, zou ik wachten tot daarna, want je moet hem wel echt 6 weken achter elkaar elke dag doen :wink:

Je gaat me buikspieren zien! Ik denk dat dit het zetje is wat me buikspieren nodig hebben ^^

mirjam_x was jij al slank of had jij nog een laagje vet op je buik?want ik heb bv nog een beetje vet op me buik en heb ontzettend lovehandles helpt het daar ook bij?of moet je dan eerst die 30days shred doen?

Ik denk dat jij dan eerst de 30 day shred moet doen. Ik was al slank en mijn buikspieren waren er al een beetje, maar had wel een beetje vet op mijn onderbuik. Het helpt dus zeker wel om dat kleine beetje vet weg te werken, maar voor lovehandles heb je denk ik eerst dat 30 day shred nodig. Daarnaast zou ik ook nog cardio doen. Ik heb het iig zo gedaan =)

oke dan ga ik daarmee beginnen…ben benieuwd ik ga op zondag beginnen moet even de dvd kopen want kan het niet via me comp doen…

30 day shred is voor je hele lichaam, vooral ook armen en schouders etc. Als je je lovehandles en buikspieren wil aanpakken kun je beter idd cardio doen, en toch buikspieroefeningen.

Weet iemand hoe vaak je per week de work outs moet doen? Ik kan het nergens vinden op internet =s Of moet het gewoon elke dag? Want je spieren hebben wel rust nodig om op te bouwen… heb het nu 5 dagen achter elkaar gedaan, maar geen idee of dat goed is voor je.