30 day shred!

Hey! Graag wil ik beginnen met 30 day shred, gewoon om mijn buik mooi strak te krijgen. Ik doe het niet om af te vallen, maar gewoon om een strakke buik en beweging te krijgen, deze vakantie ben ik nogal lui. Wie doet er mee of wil er iemand mailen met mij die er ook mee begint, zodat we elkaar kunnen steunen etc. ? Khoop op reacties :slightly_smiling_face:

Wat precies is Shred? Of is dat een domme vraag?

Het is een soort van workout plan die Jillian Michaels (die trainster van The biggest loser) heeft ontworpen met als doel om in 30 dagen fitter en sterker te worden. De workouts zijn zo ontworpen dat je alle spieren traint en cardio met kracht afwisselt.
Het plan bestaat uit drie delen. Er zijn drie levels die elk een workout hebben van ongeveer 25 minuten lang. Het is de bedoeling dat je de eerste tien dagen de workout van level een doet, dan de volgende tien dagen die van level twee, en dan de laatstse tien dagen die van level drie.

Dat is het, heb het even van een site gehaald!

Wat voor workouts zijn het dan? Buikspieroefeningen ofzo?

Lijkt me wel leuk, maar wil er wel iets meer over weten :’)
Filmpjes? Site?

Ik wil wel mee doen maar hoe komen we aan de workouts??

I wanna join you

Ik wil ook wel meedoen! Een goede variatie op wat ik normaal doe.
Wil je de link van die site geven?

Oeh lijkt me wel leuk, zoiets heb ik wel nodig in de vakantie (A) Wat is de site?

Je moet hem hier downloaden, las ik in een ander topic hierover :slightly_smiling_face: :

http://thepiratebay.org/t...an_michaels_30_day_shred_(biggest_loser)_ac3_cmk

Ik heb vandaag dag 9 gedaan, en mag dus bijna naar level 2 :slightly_smiling_face:
Als je alleen je buik wil trainen is the 30 day shred niet genoeg, dan kun je better iets anders doen.

Ik doe graag mee!

@Morumbi: Dus je buik wordt er niet echt strakker van? Ik heb al best een platte buik, maar ik wil mijn buik strakker hebben. Kan dit wel met deze methode?
Ik kan niet echt wat meer intensiever doen, door mijn bloedarmoede =(
Ik doe nu wel 4 keer per week aan intervaltraining (30 min hardlopen) en 3 keer aan yoga.

Mirjam; nee, het wordt wel iets mooier haha maar niet als je normaal ook al buikspieroefeningen doet enzo. Dan ga je er niet veel aan hebben.

Jillian Michaels heeft wel een ander programma speciaal voor de buikspieren, genaamd ‘6 week six pack’.

Hier zijn de links:
Level 1: http://www.4shared.com/vi…chaels_-_6_Week_Six-.html
Level 2: http://www.4shared.com/vi…chaels_-_6_Week_Six-.html

Ik doe mee !

Dank je Morumbi! Daar heb ik denk ik wat meer aan! Dus die duurt dan 6 weken?
Hoe lang duren de sessies per keer? En zijn er alleen die 2 levels of zijn er nog meerdere levels? En hoe lang moet je een level doen?
Sorry voor al die vragen!

Maarre ik zat zo te denken, als ik die 6 weken gedaan heb, hoe hou ik die buikspieren dan? :stuck_out_tongue:

Weet ik niet, moet je zelf even googlen mirjam. Je behoudt die buikspieren door het level 2 filmpje bijv. 3 keer per week te blijven doen :slightly_smiling_face:

Oke is goed, ga ik doen :slightly_smiling_face:
Oke thnx!

Ik wil wel meedoen.