30 Day Home Workout Challenge! Doe jij mee?

Als je bijv. in google typt: superman workout en dan naar de images gaat dan zie je een plaatje met wat de ‘move’ is. Zo kun je ze allemaal googlen :slightly_smiling_face:
Zou leuk zijn als je meedeed :slightly_smiling_face:

Ik zelf vind het fijn om in de ochtend te doen voor dat ik naar school ga, maar dat is helemaal optioneel. In de avond is het ook wel fijn want dan kun je daarna een douch nemen en lekker slapen :wink: Zelf zou ik het niet in de middag doen. Maar de tijd waarop je doet kan niet echt slecht/goed zijn. Zodra je het maar niet vlak na een maaltijd doet want dan krijg je buikpijn!

Zo, net dag 3 gedaan. Als je het lekker warm wilt krijgen is dat een goede ! haha
Alleen bij die 90 jumping jacks kreeg ik rond de 60 a 70 pijn in me kuiten, toen eventjes aantal tellen gestopt tot t weg was getrokken en toen vanaf daar de hele workout afgemaakt.

Net dag 1 gedaan, het ging lekker! Alleen bij de 30 crunches toch wel wat moeite, die zijn niet echt mijn ding haha.
Nu lekker douchen!
X

Okee ik ga t ook doen! Leuk idee!!

Net dag 5 gedaan :grinning:

I’m in! :upside_down_face:

Gezellig! :grinning:
Alle workouts staan dr nu op, ik wens iedereen veel succes :slightly_smiling_face:

Hoi,
ik moet dus vandaag dag 8 (dag 1 van week 2) doen, maar er staat 150 seconden plank. maar kan je dit dan ook in gedeeltes doen want ik ga nooit 2,5 minuut planken uithouden?

deeltjes van 50 seconden is prima,

Ik doe mee! Niet om af te vallen off-topic gwn fit blijven :upside_down_face:

gezellig, en ik doe t ook niet om af te vallen gewoon beetje bezig zijn binnen…

Ja ik zelf ook!

:upside_down_face:

Ik heb de workout uitgeprint, vind het wel belangrijk om fit te blijven tijdens de winterstop!

Ik ben morgen al klaar!! :slightly_smiling_face:

Ik doe mee! :slightly_smiling_face:

Zie je veel verschil?