30 dagen lang, op tijd naar bed!

oke, ik merk de laatste tijd echt dat ik heel erg vermoeid ben en me niet goed kan concentreren op school, dit komt vooral door het plannen van mijn huis- en leerwerk 's avonds, maar het werkt dus voor geen meter.

ik denk dat wel meer meiden dit hebben en aangezien er ook topics zijn van ‘een maand lang gezond eten voor een mooiere huid, een maand lang geen puistjes uitknijpen, etc, etc’ dacht ik, laat ik dit topic openen.

je moet voor jezelf een tijd afspreken en je moet dan ook echt op dat tijdstip naar bed gaan en gaan slapen, en dit moet je echt een maand volhouden en je moet je er aan houden.
dan zullen we zien wat je voor verschillen merkt, waarschijnlijk ben je fitter, vrolijker, actiever, noem maar op, en dat willen we allemaal wel? :slightly_smiling_face:
in het weekend telt trouwens niet mee, het is meer voor de doordeweekse concentratie op school.

als je mee doet moet je het maar even zeggen (:

degene die meedoen:

• AVIATION (ma t/m do + zo: 21:30 tot 6:30)
  • MISCHKA
  • Toscada
  • xMARSHMALLOWW
  • jeepeetje (ma t/m do + zo: 22:00 tot 6:45)
  • arisingstar (ma t/m do + zo: 21:30 tot 6:30)
  • Noooname (ma t/m do + zo: 21:30 tot 7:00)
  • donutqueen
  • Godisbeauty (ma t/m do: 21:30 tot 7:00)
  • Stormcloud (ma t/m do: 21:30 tot 7:20)
  • Curlzz (ma t/m do: 22:00 tot 7:30)
  • Mucca (ma t/m do: 21:00 tot 7:15)
  • Juliettexx (ma t/m do: 22:00 tot 7:00)
  • Noreen (ma t/m vr + zo: 21:30 tot …)
  • Madestout (ma t/m vr + zo: 21:00 tot 6:30)
  • Iheartharry (ma t/m do: 21:15 tot 6:30 en zondag 21:45 tot 6:30)
  • Toscada (ma t/m do + zo: 22:00 tot 7:00/8:30)
  • emela (ma t/m do: 22:00 tot 7:00)
  • littlemisery (ma t/m do: 21:30 tot 7:00/8:00)
    -

GEEF EVEN DE TIJD DOOR EN OP WELKE DAGEN JE OP TIJD WIL GAAN SLAPEN (zoals je ziet bij mijn naam: aviation)

En in het weekend op stap mag dan zeker niet? Want dan ga ik namelijk niet op tijd naar bed ;p

haha, ja het weekend gaat bij mij ook niet lukken, maar het is meer i.v.m concentratie op school, dus het zijn gewoon wekelijkse dagen.

Ik doe mee! is het vanaf vandaag haha?

Hmm, het zou wel goed voor me zijn. Maar ik móet gewoon laat naar bed gaan, anders slaap ik niet. Dus in het begin zou het heel lastig zijn… ik zal er over nadenken.

Oh daar heb ik dus echt totaal geen moeite mee. Ik zou nu al kunnen slapen :’)
Maar rond 10 uur komt de vermoeidheid echt opzetten, en doordeweeks om half 11 houd ik mijn ogen niet meer open hoor hahaha. Heerlijk, ik HOUD van slapen!

Ik doe mee!
Want dat is zo veel beter voor me. Alleen nogal moeilijk vol te houden…

Ik wil wel mee doen! Maar ik begin niet vanavond because I got places to go and people to see. xd

Ik doe mee!
Ik probeer altijd 10 uur op bed te liggen, maar het lukt zovaak niet!
En ben smorgens altijd zo moe als ik later ga slapen!

oke, je mag starten wanneer je wil, maar ik start morgen haha.

schijnt overigens ook heel goed te zijn voor vetverbranding en het hele organenstelsel enzo, en voor de hersenfuncties, dus het heeft allemaal voordelen.
ik zet jullie erbij haha.

Ik zou het willen, maar het zou me niet lukken!
Ik heb een hele vage slaap ritme :’)
Ik slaap 's nachts heel laat, sta op, ga weer verder met slapen. Ik slaap 's middags. Echt wanneer ik zin heb, heel vaag haha

Ik wil ook wel meedoen! (: Ik ga altijd 12-1 uur naar bed, en dan sta ik om 6 uur weer op, en meestal ben ik dan heel moe in de ochtend :stuck_out_tongue:

oke, geef anders even door van hoelaat tot hoelaat je gaat PROBEREN om te slapen, en welke dagen allemaal, dan zet ik dat achter je naam dat is wel handig (:

Hoe laat is op tijd dan? ghehe.

Ik doe mee!

wat voor jezelf op tijd is, haha.

Voor mij is op tijd denk ik kwart voor 10, dan loopt het waarschijnlijk uit tot 10 uur maar dat geeft niet zoveel.
OK, uhm van zondag tot donderdag van 9:45 tot 7:15

vanaf maandag ga ik meedoen , ik ken het probleem

mijne trouwens :
ma t/m do + zo: 21:30 tot 7:00

ik doe mee haha!
ik begin vandaag
(:

maandag - donderdag; 2130 - 700