30 april.

Het is weer 30 april, zijn er ook mensen die niks te doen hebben met koninginnendag en dus maar thuis zitten? .-.-

ja hoi , ik

ik zou met mn vriendje naar arnhem of amsterdam gaan maar met de auto schieten we niet op en ik heb sowieso nooit geld , en nja hij blijkbaar ook niet meer.

dus nu zit ik thuis

jaa ik, maar dat komt door dat k*t gym, knie verzwikt kan niet lopen :frowning_face:

Yup, en ik vind 't zeer vervelend. Luister dan maar naar 538, maar nergens in de buurt oranje te zien :frowning_face: Buh!!

Ik haat Koninginnedag, dus ik zit ook thuis.

Ik zit ook thuis, zou naar het Museumplein gaan…
Ik zou met 2 vriendinnen gaan, maar de een moet werken (tot 2 uur, nou wuhuuw. En nu gaat ze met andere mensen) en de ander heeft 2 dagen geleden verteld dat ze niet kon. T_T

@vlientje ik luister ook x]

ik ga om 2 uur naar eindhoven, dus ik sip niet mee :stuck_out_tongue:

Leuk om te luisteren he! Maar naja, ik vind t dan uiteindelijk nog stommer dat ik er niet ben als ik iedereen nu zo hoor meezingen…

Ik voel me echt vriendloos op dit moment, iedereen is al met iedereen weg :’)

Ik kijk! hahaha, live
Zometeen komt Waylon, hihihi

+1

ja indd. ik ga misschien volgend jaar als het er dan nog is

Tuurlijk is het er dan nog, het is zo’n groot evenement!

PRECIES! Maar ik heb dan nog steeds hetzelfde probleem, niemand wil meee :’)

Ik ga zometeen naar Arnhem (:

Jep, mijn vriendinnen gaan het allemaal vieren waar ik niet heen wil, omdat daar mensen komen die ik echt niet mag. En de rest van mijn vrienden zijn op vakantie of ziek.

ik ga zo om kwart over ffies in het dorp kijken met me bff
mwaah het is toch elk jaar hetzelfde bij ons
maarja ik hb ook geen zin om de hele dag thuis te zitte
aawww ik vind het zielig voor mensen die nu niks kunnen doen

Straks gezellig met een vriendin naar de stad :slightly_smiling_face: Heb je allemaal rommelmarkten en een talentenjacht

ik ga wel mee XD