<3 we bloosden weer <3 - borderline...- Verliefd op (on)bekende ober

Hee allemaal,

Ik ga regelmatig gezellig wat drinken met mijn ouders of zus hier in de buurt. Daar werkt sinds een maandje een nieuwe ober. De eerste keren dat ik hem zag, dat hij aan tafel kwam, moest ik niks van hem hebben. Ik vroeg me eigenlijk af waarom ik zo’n ‘afkeer’ tegen hem had.
Nadat we daar nog een paar keer zijn geweest deed hij super leuk en maakte hij een klein praatje aan de tafel. Stiekem vond ik hem wel leuk. De mensen om mij heen toen zeiden meteen dat hij wel geïnteresseerd in mij was. Dat had ik toen zelf ook wel in de gaten. Maar die bevestiging is toch wel handig. Ik merk het aan zijn gedrag, gesprek, oogcontact en zelfs een aanraking. Apart dat we weinig van elkaar weten maar de chemie is sterk!?
Hij lijkt me echt leuk! Ik ben niet echt heel verlegen. En hij helemaal niet. Of ja, we doen allebei alsof we dat niet zijn en doen ‘normaal’. Ik ben bijna 17 en hij een paar jaar ouder denk ik. Hoe kan ik nog beter in contact met hem komen, er zijn altijd anderen bij? Ik zou graag zijn naam/nummer weten, of hij de mijne. Ik dacht misschien moet ik zelf eens langs gaan bij dat cafe/restaurant en vragen of ik hier wat flyertjes mag neer leggen, dan komen we sowieso in een gesprek terecht. Of valt dat te veel op, is dat stom? Ik kan dan vragen hoe hij heet en wat meer van hem te weten komen.En hij van mij. Hij neemt zelf ook wel initiatief denk ik. Op die flyer staat ook mijn nummer… Wat zou ik doen? Ik heb nog een paar weken de tijd, want we gaan verhuizen. En dan gaan we daar niet zo vaak meer naartoe, of misschien in het weekend maar dan werkt hij daar volgens mij niet.

Dank je wel! Ik wilde het even kwijt en misschien hebben jullie tips of ervaringen!

Updates:

• Heee!

Ik ga er eind deze middag naar toe. Gewoon alleen, op de fiets met mijn hondje. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gesprek geen probleem is! Ik weet zeker dat hij er vandaag/vanavond werkt.
Ik had het eerst afgelopen zondag geprobeerd maar toen was hij er niet .

Ik ben zo benieuwd!

-Hee!
Wat een leuke berichtjes hier allemaal ^
Ik fiets er naar toe, IS HIJ ER NIET. Ohnooo! Echt jammer! Terwijl hij er andere weken wel altijd was op dinsdag en woensdag. Ik ga er morgen begin van de middag naar toe, dan kijk ik door het raam of hij er is en anders ga ik later die avond nog even kijken! Dan moet ik wel echt meer te weten komen! En anders rijd ik er net zo vaak langs aan het eind van de dag totdat ik hem weer spot. Misschien heeft hij toch geen vaste werkdagen dan.
Vinden jullie dat ik, nadat hij (waarschijnlijk) of ik heb gevraagd hoe het is, kan zeggen: ik had je gisteren al ‘gemist’ of werk je niet op dinsdag.

Ik ben zelf ook zo benieuwd… Ik houd jullie op de hoogte.

• Het is een beetje een mystery guest hoor. Op Facebook of andere sites is hij op geen enkele manier gelinkt aan zijn werk… Het moet ook echt van mijn kant komen want ik kan naar hem toe. Hij weet nog minder van mij! Ik heb nog nooit een echte serieuze relatie/vriend gehad. Meestal vind ik de ander niet echt zo leuk als dat hij mij vindt. Meestal ben ik een beetje hard to get. Maar nu niet hahaha. Iedere keer als ik daar ben is de chemie of iets zo sterk.
    Ik klink echt raar nu, zo niet mezelf!
    Tot morgen weer

• Hij was er vanmiddag weer niet!!! Niet om uit te staan.
    Ik denk dat ik te vroeg ben…Ik blijf nog gewoon langs gaan, maar wel wat later. Maar ik heb hem nog nooit zien werken op dagen na woensdag. Dus misschien zie ik hem dinsdag avond pas. Maar de logica van zijn planning is er misschien toch niet. Nooit geschoten altijd mis… Hopelijk heb ik hem volgende wel gezien andere begint de tijd de dringen…ivm verhuizing. En zo niet, dan zou het zo moeten zijn.
    Maar als ik hem eindelijk weer spot stel ik jullie meteen uitgebreid op de hoogte.

• Goed nieuws! Het is een lang verhaal, maar heel toevallig weet ik nu dat het rooster steeds veranderd. Morgen is hij er vanaf 10 uur. Ik Ga er die ochtend naar toe. Spannend! Ik weet nu ook hoe hij heet. Maar ik denk dat hij geen Facebook of iets heeft…

• Aaaaaargh!
    Ik kan mezelf wel voor me kop slaan!!
    Ik kom binnen, hij is in gesprek met iemand anders die daar zit maar zegt me gedag, ik zeg hai. Ik ga zitten. Die man en hij hebben het over een blessure aan zijn been en over werk-studie. Ik weet het niet precies omdat ik halverwege het gesprek kwam en ik het niet precies verstond. Wanneer dat gesprek klaar is vraagt hij of ik iets wil drinken. Ik zeg ‘een thee alsjeblieft’. Daarna en daarvoor kon ik gewoon niks meer zeggen. Hij stond best ver van de tafel en stond nog geen 1 seconde stil en liep meteen al naar de bar. Hij kwam het met een omweg van achteren brengen, zo kon ik hem nog geen eens zien. Toen zei hij: ‘bosvruchten thee doen’. Ik zei lachend ‘ja’. En hop weg was hij. Ik dronk mijn thee. Hij liep nog wel 8 keer langs want ik dat bij de ingang en hij maakte het teras een beetje klaar. Ik probeerde een paar keer oogcontact te maken of een lachje maar hij keek naar de grond of hij keek strak naar voren. Hij liet drie keer iets vallen. Na 10 minuten liep ik naar de bar om af te rekenen. ’ kan ik afreken’ hij: ’ ja 2 euro als je blieft’ ik geef het geld en ik krijg wisselgeld. Ik bedank hem. Hij wenst me een fijne avond. Ik bedank en loop weg. WAAROM VROEG IK NIKS!? De serveerster die iets verder op stond moest lachen.

Waren we allebei toch verlegen? Ik had me nog zooooo voorgenomen om wel te praten. Ik wist precies wat ik allemaal kom zeggen. Maar het kwam er niet van. Of stond hij er niet voor open? Moet ik er nog een keer alleen langs gaan zodat het misschien meer opvalt of dat ik het nog een keer probeer. Hij moet ook wel een beetje iets doen. Alleen vragen hoe het met me is, zoals de vorige keer, is al genoeg. Dan kan ik er wel een gesprek van maken. Maar sta dan bij me tafel , en niet in de haast positie.

Ik baal. Moet ik me er nog een keer aan wagen? Dat ik zelf nog wel wat praat. Maar dat is dan wel de laatste. Geef me advies!

• ik ga volgende week weer! Dinsdag en woensdag avond ga ik kijken of hij er is en anders weer vrijdagochtend. Dan ga ik echt een gesprek voeren en zorgen dat hij m’n nummer heeft. Echt!!! Met m’n flyertje erbij!
    Vanaf de eerste minuut, anders wordt het niks meer.

• ik heb hem op Facebook gevonden :slightly_smiling_face: maar nog niet toegevoegd. Ik wacht liever totdat kk hem gesproken heb. Maar wel chill om achter de hand te hebben!

• Hi!
    Vandaag heb ik hem weer gezien. Ik had er niet op gerekend. Ik was er met familie en vrienden. Naast dat hij regelmatig aan de tafel kwam en keek. Hadden we niet veel gesproken omdat het aan de tafel te druk was. Wel slijmde hij toen we binnenkwamen en weg gingen met mijn vader, heel slim :wink:. En zwaaide zijn moeder die toevallig ook op het teras zat en hij dat zei. Toen ik even naar binnen liep om naar het toilet te gaan hebben we even goed oogcontact gehad!
    Ik twijfel of ik hem al moet toevoegen op Facebook. En hij weet niet eens wie ik ben omdat hij mijn naam niet weet. Wat moet ik er dan bij zeggen? Ik ben het meisje dat bosvruchten thee besteld?! Omg. Of nog even wachten totdat ik verhuist ben? Want tot die tijd gaan we/ik er vast nog wel eens naartoe.
    Dus niet echt super fantastisch nieuw. Maar niet slecht!

Ps, hij rook zooooo lekker.

• Oooooo goed nieuws!
    Ik was mijn zonnebril kwijt. Dus ik ben terug gegaan. Ik ging naar binnen en toen plaste mijn hondje tegen de deur…?! Toen kon ik hem eerst om een doekje vragen. Dat was best een grappige openingzsin hahaha. Toen gevraagd of hij een zonnebril had gevonden. Dat hadden ze niet. En toen vroeg ik of ze wilde bellen als ze de zonnebril hadden gevonden. Hij gaf me een bierviltje en een pen. Ik schreef het op. Checkte het nog even met mijn telefoon. Gaf het met trillende handjes aan hem. En hij vroeg hoe ik heette en schreef het op. Toen fietse ik weer weg en zwaaide ik. Dus als er nu niks van zijn kant komt… Over een paar dagen kan ik hem nog toevoegen als hij nog niks met mijn nummer heeft gedaan. Dan weet hij hoe ik heet.

• ik heb hem toch maar alvast toegevoegd… In afwachting op zijn reactie
    JOOEEHOOOE hij heeft me geaccepteerd!

-BERICHT!
Ik heb een bericht via fb
Eef! Helaas je zonnebril niet gevonden!! Groeten …

Ik wil doen:
Hai …!
Bedankt voor je berichtje. Ik had jullie al vrij snel weer teruggebeld. De zonnebril lag gewoon thuis, lekker suf! Nog een fijne Pasen. Of ben je druk aan het werk? Vandaag komen we de tafel niet omgooien hoor :wink:. Groetjes eef

Wat zou ik hier aan veranderen? X

• Fijn dat ze dat ook even tegen mij hebben gezegd😑 haha. Fijn dat je zonnebril terecht is! Ja heel erg bedankt! Jij ook! Vandaag ben ik vrij, dus weet nog niet wat ik ga doen. Haha kan gebeuren hoor! Gelukkig stond nog niet alles op tafel😅!

Wat moet ik terug doen…?!

• Pfff
    Ik heb 2 uur met hem gechat. En het viel helemaal niet tegen. Ik wordt er helemaal weeïg van haha.

Hier wat citaten. Ik ga geen hele gesprekken kopiëren. Maar we zijn meer van elkaar te weten gekomen en wat geflirt… Die emoticon> :smirk:
Ja precies, i feel you honey! Haha
Nou omdat je er altijd leuk en hip uitziet. Stiekem beetje een popje, hoge hakjes leuke kleren! Helemaal leuk:)

En we vinden dat we elkaar ook in reallife moeten spreken. Misschien vandaag!

• we hebben een date en dat is priiimaaaa! Een terasje!
    What to wear? Ik twijfel tussen een donkergrijze redelijk strakke maxidress tot aan de grond. Of een stoere donkere spijkerbroek met een it-shirtje en een colbertje.

• Ik vind het ook best stoer van mezelf. Maar absoluut geen spijt. Hij heeft af en toe een zetje nodig. Nu zet hij steeds weer de eerste stap hihi. Ja heel snel! Vandaag afgesproken. Hij is zo cute. Maar ook wel stoer! We houden elkaar scherp. We hebben goed contact en ook persoonlijk. Zo liet hij gisterenavond al weten dat hij al Zenuwachtig was. Hij vindt me een mevrouwtje. En de overgang van ober naar chat naar real life was prima! Soms heb je dingen die je wel via chat Zegt maar niet in real life, dat is bij ons absoluut niet het geval. Heel apart. We zeggen wat we denken en voelen. En als we bijna denken, dit gaat awkward worden, Zeggen we het en is het al weer goed. Ik kan zo door hem heen prikken. En hij is de eerste die dat ook bij kwam. Wel even wennen, het kan voor hem niet plakkerig genoeg, terwijl ik meestal een beetje lucht wil Zeg maar!
    Dit was weer de update lieverdjes!

• Hij zag er heel trendy uit en oud! Goed verzorgd ook, bijna te ijdel haha. En groot en slank, gespierd nog niet echt maar hij gaat naar de sportschool, wel redelijk breed.
    Hij is een (gladde) gentleman, hij praat veel, hij lacht veel, hij denkt veel na, hij toont veel belangstelling en kan zich soms echt te druk maken. En ik ben zijn lieve popje, of mevrouwtje hahaha.

• Hee allemaal!
    Ik heb niet zo heel veel aan jullie te vertellen maar alles gaat goed! Gelukkig kan ik het nu ook weer wat rustiger aan doen haha. Het is heel gezellig en praten veel, maar niet te. Ook zijn we heel open, echt fijn, we voelen ons echt bij elkaar op ons gemak. We begrijpen elkaar snel en voelen elkaar aan. Ik vind het zo knap dat hij mij zo snel best wel heel erg goed kent. Ik ben nu ook druk met de verhuizing maar ik heb hem nog wel een keertje gezien. Binnenkort is hij jarig en dan gaan we vast wel iets leuks doen!
    Nog vragen of tips meiden?!

• Hi allemaal!
    Nog even wachten en dan is hij jarig haha. Dus daarvan stel ik jullie later op de hoogte
    Het is heel gezellig en we hebben echt goede gesprekken, we houden het echt open. We hebben wel een soort van relatie maar dan wat relaxer. Volgens mij willen we allebei niet dat het tegenvalt en maken het daarom wat minder officieel met een stempel als relatie maar luchtiger. We hebben nog ons eigen leven haha. Maar het is meer dan friends with benefits ofzo. We weten niet hoe we het moeten noemen, jullie? Verder doen we leuke dingen en is hij heel lief. Hij is echt recht voor ze raap, heel fijn en goed voor mij. Ik zeg ook echt Wat ik denk, normaal doe ik dat niet. Ik ken hem echt al goed en heb hem snel door. Hij mij nog niet altijd, soms kom ik verrassend uit de hoek, maar positief. Ik kan hem echt helemaal gek maken hahah. Hij twijfelt niet meer zoals eerst nog wel was. Hij is echt zichZelf en ik ook. Het voelt goed. En alles is niet TE. We hebben ruimte en hij is graag bij mij en ik bij hem maar niet bezitterig. Het is gewoon helemaal goed.
    Belangrijk detail, zijn zoenen… Zo gepassioneerd. Ik smelt! :wink:

Nog vragen meiden?

Heee! Alles helemaal goed! Het is zo relax! Soms kan ik me druk maken of iets awkward of beschamend is. Maar als ik hem zie of praat is dat helemaal weg. We zijn zo eerlijk, ons zelf en op ons gemak. Dat hebben we beide nooit zo snel! Voortaan zet hij vaak de eerste stap of geef ik hem een klein zetje in de richting omdat hij soms kan twijfelen of zorgen maken. Hij wil mijn verwachtingen graag waarmaken, mijn ideeën, te goed, zonder enige twijfel, maar dat is allemaal niet nodig.
We hebben regelmatig contact maar niet te vaak of te lang. Op whatsapp vind ik het toch altijd anders dan in het echt. Vooral als het ergens over gaat. Laatst echt dikke miscommunicatie hij dacht dat ik op m’n teentjes was getrapt haha. Ik heb het er uit moeten trekken, hij wist het even allemaal niet meer. Maar dat was al snel weer over en bleek het echt door app te komen.
We vullen elkaar aan. We geven elkaar bijnaampjes. Onze verbintenis, vriendje of vriendinnetje, zijn we niet echt druk mee. Stiekem is het eigenlijk wel een relatie, maar nu lijkt het misschien luchtiger ofzo? Maar agja. Hij is zo lief, geeft me vertrouwen en dat blije hoofd maakt alles goed! Gelukkig is alles wat ik zeg ook wederzijds!
Ik ben echt wel 40 cm kleiner!
Ik weet niet zo goed wat ik nog meer zou vertellen tegen jullie. Val ik in herhaling? Willen jullie details of specifiek vragen? Zeg het me!

Hee allemaal. Even een update! Het gaat allemaal hartstikke goed. We proberen elkaar een keer in de week te zien en appen een paar keer in de week over van alles en nog wat. Communiceren vind ik belangrijk, niet overdreven of een boel gezeur maar gewoon goed. We kunnen allebei ratelen en praten als brugman maar soms ook genieten van stilte en naast elkaar zitten terwijl er niks wordt gezegd maar het niet zo voelt. Ik rook zijn luchtje toch overal, dat komt omdat dat luchtje in mijn sjaal is getrokken haha. Hij kan me soms zo verliefd aan kijken, zo glazig best apart haha. Hij houd net als ik van kusjes, lieve zoenen. Hij heeft echt van grote mannen handen, misschien raar, maar daar heb ik ook een zwak voor (naast kusjes en luchtjes)
Verder hebben we ook niet wat gedaan voor zijn verjaardag. Hij vierde het niet. Maar we Zijn samen eind van de dag naar het zwembad geweest. Eerst Dacht ik: vleeskeuring 2.0!!! Maar toen we er gezellig waren was het helemaal niet awkward. Er was van alles te doen ivm met het mooie weer en rond die tijd waren er alleen maar stelletjes hahaha.
Verder heeft hij me uitgenodigd om mee te gaan samen met wat vrienden van hem. Ik ben benieuwd. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden maar ik vat het maar even op als een compliment.
Nog vragen tips of opmerkingen?! Liefs

• Vrienden update!
    Heftig! Nog 5 big guys. Daar had ik me wel op mogen voorbereiden. Gelukkig was het hartstikke gezellig. Het luchtige van ons was er in het bijzijn van de vrienden wel af. Maar dat was niet echt erg. Haantjes gedrag, hormonen en testosteron waren in het begin echt kernbegrippen. Ze leken wel even 18 met z’n allen. Na een half uurtje werd het gelukkig wat losser. Op zich beviel het me wel, vriendengroep zegt altijd veel vind ik. Het is niet dat ik hier altijd om de zoveel tijd bij moet zijn. Naast dat dat niet bij luchtig past vind ik het ook echt niet nodig. Laat ze maar doen! Ik heb wel even sociaal gedaan en toegezegd dat ik volgende week bij de verjaardag ben van de tweeling. Op de terug weg naar huis had hij me goed duidelijk gemaakt dat hij trots was, lief!
    Phoe ik ben kapot!

-

Hi! Dat ligt er aan wat je precies met officieel bedoelt. Wij bedoelen het niet te zwaar. We Zijn verliefd op elkaar, dat weten en zeggen we. Het is niet dat we een open relatie, friends with benefits, friendzone of getrouwd zijn. We hebben onze eigen, maar gelukkig wel dezelfde (!), interpretatie. We hangen het niet aan de grote klok. Maar we verbergen het ook niet. Het is niet dat we Op Facebook onze status veranderd hebben, om precies te zijn hebben we er geen. Of dat er al wordt verwacht dat ik bij de eerst volgende familiedag aanwezig ben, bewijze van spreken. Als we elkaar zien in het openbaar ‘begroeten’ we elkaar ook gewoon als een stelletje. Een concreet voorbeeld was bij zijn vrienden, ze weer heus wel dat we meer zijn dan gewoon vrienden, niet dat we dat hun wijs hebben gemaakt, maar hij heeft er al met zo over gepraat (wat had ik toen graag een vliegje willen zijn).Geen gedoe, geen gezeur, geen benauwing. Ons eigen leven onze luchtige, chille relatie.
Is dit nog duidelijk? Of te idealistisch… Misschien veranderd het met de tijd. We hebben elkaar een maand geleden echt ontmoet/leren kennen, wat is nou een maand?! Ik denk het gewoon uit zelfbescherming is. Maar we zullen zien. Heel plakkerig, of onder de duim, zullen we nooit echt worden, denk ik, hoop ik.

^ dit is lang geworden…

Hi allemaal. Ik vond het wel weer eens tijd voor een update! Ik weet niet of jullie nog geïnteresseerd zijn, maar ik vind het fijn om soms even van me af te schrijven! Ten eerste, het is toppie! Het is zo bijzonder en zo onwerkelijk. Hij is echt het mannetje en echt h e l e m a a l overtuigd van ons, zelfverzekerd, macho, ijdel, beschermend, don juan. Hij mist me zo snel, dat vind ik wel sneu. Gelukkig zijn we wel altijd graag bij elkaar en verheugen we ons al op de volgende zoen ha-ha! Heel lief is dat hij ook heel zacht en gevoelig kan zijn als een kleintje. We vullen elkaar aan en voelen elkaar perfect aan. We genieten van elkaar, wel al dan niet intiem. Dat betekend niet dat alles perfect is, maar zelfs de dingen die niet perfect gingen gaan op een perfecte manier niet goed! Meestal komt dat omdat hij stiekem wat onzeker is. Soms vind hij het moeilijk hoogte van me te krijgen en probeert hij zich in te houden. Eigenlijk alleen via app, want ja, miscommunicatie ten top!! Ik zorg graag en hij geeft mij zoveel liefde met al zijn enthousiasme. We appen bijna elke dag over van alles en nog wat. We spreken samen af, we doen dingen met vrienden, met mijn ouders en met zijn vader of moeder. Ik vind ook echt (wat hem altijd erg verbaast omdat ik altijd redelijk rustig blijf en hij van ons tweeën de dramaqueen is) dat hij dingen met vrienden moet blijven doen of andere ‘mannelijke dingen’ (waar liever geen vrouwen bij zijn :wink:). Hij zelf is best wel een beetje jaloers en bezitterig. Maar ik doe graag over niks moeilijk omdat het dan het langst leuk, relax, gemakkelijk en zonder ‘taboes’ blijft. We delen alles, leuke en niet-leuke dingen, maar zo ontspannen. Zelfs die dingen als het aan hem ligt ^. We zijn heel tevreden en hadden dit nooit verwacht. Het is geen grap voor een paar maanden of even een flirt, het voelt echt goed. En stiekem fantaseren we samen graag over een toekomst samen <3

Hoi
Ik zit aan het maximaal aantal tekens. Op pagina 16 heb ik over het gesprek met de psycholoog geschreven toen er borderline werd gezegd. x

Ik zal zeggen, gewoon een keer heengaan en hem aanspreken (: Als je dan in gesprek bent met hem wijst dat zich vanzelf verder.

Moet ik daar dan alleen gaan zitten?

Neem anders een vriendin mee :slightly_smiling_face:

Wat voor flyers zijn het?
Ik zou gewoon idd met een vriendin gaan drinken!

-

Goede idee! met mijn laptopje! Dank je wel!

Het zijn flyers van mijn werk. Niet echt hele boeiende haha.

Ik zou dat restaurant/cafe even opzoeken op facebook! Dan bij vind-ik-leuks kijken of even over de pagina scrollen en kijken of ie erbij staat, want meestal zijn werknemers wel aan hun werk in iets ‘‘gekoppeld’’ op facebook. En als je hem vind, hem uiteraard ook toevoegen. Dan gaat ie denk vanzelf wel tegen je praten. Zo niet, dan moet jij het gewoon doen, meiden die het initiatief nemen zijn sexy :wink:

Heee!

Ik ga er eind deze middag naar toe. Gewoon alleen, op de fiets met mijn hondje. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gesprek geen probleem is! Ik weet zeker dat hij er vandaag/vanavond werkt.
Ik had het eerst afgelopen zondag geprobeerd maar toen was hij er niet :frowning_face:.

Ik ben zo benieuwd!

-

Ik citeer ook even heel origineel.

oeh ben benieuwd hoe dit afloopt!

hahah dat is echt een goede!

Oeh, ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Hee!
Wat een leuke berichtjes hier allemaal ^
Ik fiets er naar toe, IS HIJ ER NIET. Ohnooo! Echt jammer! Terwijl hij er andere weken wel altijd was op dinsdag en woensdag. Ik ga er morgen begin van de middag naar toe, dan kijk ik door het raam of hij er is en anders ga ik later die avond nog even kijken! Dan moet ik wel echt meer te weten komen! En anders rijd ik er net zo vaak langs aan het eind van de dag totdat ik hem weer spot. Misschien heeft hij toch geen vaste werkdagen dan.
Vinden jullie dat ik, nadat hij (waarschijnlijk) of ik heb gevraagd hoe het is, kan zeggen: ik had je gisteren al ‘gemist’ of werk je niet op dinsdag.

Ik ben zelf ook zo benieuwd… Ik houd jullie op de hoogte.