3 vragen over vakkenvullen :p

Hallo! Ik weet het, wéér een topic over bijbaantjes, maar ik moet echt antwoorden hebben ;p

Ik wil graag gaan vakkenvullen bij de PLUS.
Als er mensen zijn die daar toevallig werken/gewerkt hebben als vakkenvuller, of je weet toevallig de antwoorden op mijn vragen, dan wil ik graag antwoord hebben =)

1. Hoe oud moet je daarvoor zijn?
  2. Hoeveel verdien je ongeveer? (Als je 14 bent)
  3. Hoeveel uur moet je ongeveer per week werken?
  1. ik dacht 14/15 jaar
  2. ?
  3. Dat mag je bij een supermarkt zelf bepalen dus als jij uit van school ben dat je dan gewoon kan werken

Als ik jou was zou ik gewoon langs gaan

1. voor een vulploegmedewerker 15, voor casiere 19
  2. als 16 jarige 3,29 euro bruto, dus als 14 jarige eronder
  3. dat mag je zelf bepalen, het variert van 2 tot 12 uur per week

ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen

ps: ik ben pas aangenomen als casiere bij de bas van der heijden

xxx latifa

1. Hoe oud moet je daarvoor zijn?
    15
  2. Hoeveel verdien je ongeveer? (Als je 14 bent)
    nou, als je 15 bent krijgje ongeveer 2.80
  3. Hoeveel uur moet je ongeveer per week werken?
    in overleg

Maar een vriendin van mij is 14 en is wel aangenomen, dus je moet gewoon langsgaan als ze iemand zoeken…

bij ons is het geloof ik 15 jaar

1. officieel magt je niet aangenomen worden als je jonger bent dan 15 voor cassiere moet je minimaal 16 zijn.
  2. ik ben 15 en krijg 3.30 maar mijn loon is aardig hoog volgens mij
  3. het aantal uren dat je werkt is iid in overleg… maar de kans is klein dat je maar voor 1 avondje wordt aangenomen. dus zorg wel dat je vaak beschikbaar bent. ik denk dat het minimum aantal uur per week ongeveer 6 is

hoop dat je hier wat aan hebt

je mag 14 jaar zijn maar dan werk je maximaal 3 uur in de week.
minimale leeftijd voor om te mogen vakkenvullen is 15 jaar, als je 14 bent mag je allen nog spiegelen
je verdient dan 2,69 euro per ongeveer geloof ik

maar de beste is gewoon solliciteren en dan hoor je het allemaal beter.

Ik vraag me af of iemand hier weet tot hoelaat je kan vakkenvullen bij de Albert Heijn?

Ze mogen je op 12jarige leeftijd al aannemen! Dit doen ze niet omdat ze niets aan je hebben. Je mag maar weinig werken enz.

En om even op degene boven mij te reageren, als je school hebt mag je voor je 16 maar 2 uur per dag werken. In de vakanties natuurlijk wel 8 uur per dag als je dat zou willen. Als er maar 8 (misschien ook wel 12, niet zeker) uur tussen je werktijden zit.

Nee maar ik bedoel zegmaar, tot hoelaat na sluitingstijd kan je vakkenvullen? 10 uur ofzo dacht ik?

Bij ons (bas van der heijden) is het ongeveer een half uur/drie kwartier na sluitingstijd want dan moet je spiegelen en kassa’s opruimen en blabla. Ben zelf cassière, maar je moet bij ons allen tegelijk weggaan dus dan help je wel mee met de vulploeg. Ligt er dus maar net aan hoe laat je sluit. Ik weet niet of dat bij de rest ook zo is?

bij de AH vakkenvullen

1 13/14 jaar.
2. ¤3.09/per uur.
3. 12uur per week, max 6 uur per dag

1. 14/15. officieel 15 maar met 14 nemen ze je vaak ook aan.
  2. ik ben 15 en verdien 4.04 bij AH. bij plus weet ik niet hoeveel het is.
  3. dat mag je zelf invullen, wanneer je kan. maar volgens mij is er wel een minimaal van 8 uur per maand bij AH (ofzoiets want dat heb ik ook) en een maximum is er niet.

Wtf, waarom weer een oud topic uppen? Dit was uit 2008, kom op mensen :’)