3 vragen over tumblr.

Vraag 1: hoe verwijder je tumblr?

Vraag 2: hoe verwijder je een blog op tumblr?

Vraag 3: hoe verander je je profielfoto?

oh. mijn. god.
sorry xd

uhm, google misschien? En profielfoto op girlscene neem ik aan? Ga naar je profiel klik op edit account onderaan waar al die standaard info over je staat en onderaan de pagina die dan komt kun je je plaatje wijzigen. good luck :wink:

vraag 1: ga naar je dashboard, klik op account, klik op preferences, helemaal onderaan staat in het lichtgrijs ‘delete account’.

wat is tumblr :blush:

^zoek op google

nee, ik bedoel van tumblr.

Hoe bedoel je een blog? Eentje die je op het zelfde email adres heb? Zeg maar een side blog? Moet je daar heen gaan en dan op member klikken en dan jezelf ‘verwijderen’ als admin.
Profiel foto op tumblr? Costumize en dan bij info daar kan je hem veranderen.

Vraag 3: ga naar ‘Customize’, klik op ‘Info’ en tada, daar kan je een andere profielfoto uploaden (:

thankyou!

Bij mij staat dat er helemaal niet. :s

Hoe moet je je profielfoto veranderen. :flushed:

ik vraag het me ook af, kan het niet vinden!

Naast je blognaam heb je ook een paar tekentjes staan. Dat rechtsbovenin en daar staat ook een rondje met een vraagteken tussen. Als je daar op klikt kun je een trefwoord intypen, dus bijvoorbeeld profile picture en dan staat er vast wel tussen hoe je hem kunt veranderen.

EDIT: Maar het antwoord op je vragen is hier al gegeven, maar misschien kun je dat voor andere vragen gebruiken. :slightly_smiling_face:

er is een tumblr topic waar je dit kan vragen en anders google.

Hayhay,
Tumblr verwijderen is heel simpel.
Je klikt op de link naast ‘’ DASHBOARD’’ je naam dus.
Dan blogsettings, daar kan je je profielfoto veranderen en als je helemaal naar onder gaat staat rechtsboven SAVE verwijder u account!

:slightly_smiling_face:

Dit topic is bijna een jaar oud, ik neem aan dat ze het inmiddels wel weet. Let hier even op aub.