3 vragen over (mijn) haar.

Heyy, ik had een vraagje, hebben meer meiden het probleem dat ze s’ochtends hun haren moeten natmaken zodat ze gaan krullen omdat je haren anders niet zitten? Ik heb dit wel en om tijd te besparen doe ik slapen met vlechtjes in zodat ik ze niet hoef nat te maken 'sochtends en ze nog dergelijk zitten.

& nog iets, zou ik mijn haren zo kunnen laten knippen dat ze slag hebben, en zijn er meerdere meiden die hun haren laten uitdunnen als ze na de kapper gaan? En gaat je haar daar anders van zitten/ je haar structuur? ( btw als ik mijn haar was heb ik van het midden van mij haar soort van mislukte pijpen krullen haha )

Alvast bedankt . :slightly_smiling_face:

Mijn haar ziet er ook 10 keer beter uit als ik het s’ochtends nat maak, en ook ik slaap vaak met vlechtjes om dit te voorkomen.

Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat je het zo kan knippen dat je haarstructuur ineens veranderd… Als het krult, dan krult het ook als het korter is.

En please, dun je haar niet uit! Heb ik een aantal jaar terug gedaan en het zag er niet uit! Daarnaast krijg je super snel van die hele korte haartjes waar je niets mee kunt, waardoor je eruit ziet alsof je al een week niet gedouchet heb…

Volgens mij hebben wij wel ongeveer hetzelfde haar, en daar valt helaas vrij weinig mee te doen qua kapsels. Maar ergens is het toch ook wel leuk dat je iets hebt dat niet heel veel meiden hebben!

Lets just rock the curls!

Voortaan kan dit in het kapseltopic