3 vraagjes..

Heyy ik heb dus 3 vraagjes zoals jullie al aan de titel hebben kunnen lezen.

1. Ik poets mijn tanden elke dag ( ik vergeet het alleen heel soms savonds als ik voor de tv in mn bed in slaap val ) , maar ik heb best gele tanden. niet hele gele tanden maar ze zijn gewoon niet mooit , en vooral niet als ik bv lipgloss opdoe. De tandarts zegt altijd dat ik een goed gebit heb en dat ik me tanden goed poets. Weten jullie misschien hoe ik wittere tanden kan krijgen?

2. Hoe krijg je zachtere handen? =$

3. Dit hoort niet bij dit topic maar ik zet het er toch in. Ik moet dus na de kerstvakantie met een paar andere kinderen het schoolfeest gaan organiseren we zijn uitgekozen door de directie omdat wij het leukste idee hadden , maar dit is mijn probleem. Ik heb er helemaal geen zin in en vind het ook nog ns stom. En aangezien ik niet echt bekend ben op school ( en die andere kinderen ook niet ) en veel mensen denken dat ik arrogant ben en me niet mogen ( terwijl ik nog nooit een woord tegen ze heb gezegt… ) ben ik bang dat het serieus een flop word. Omdat in de finale van hte schoolfeest al die popi’s zaten en hun dus hebben verloren wat moet k nu doen ):
    x

Misschien is het feit dat je nog nooit iets tegen die kinderen hebt gezegd wel het probleem. Misschien denken ze juist daarom dat je arrogant bent.

Met al je vragen kan ik je niet helpen.

1. Je kunt je tanden laten bleken, maar dit raad ik je niet aan. Als je tandarts zegt dat je gewoon een goed gebit hebt, dan zal ik daar gewoon vrede mee hebben.

2. Handcreme

3. Je bent niet de enige die dit feest moet organiseren en je zul rekening moeten houden met de anderen. En dat mensen denken dat je arrogant bent, nou dat kun je nu toch mooi bewijzen dat je dit helemaal niet bent. Je moet er zelf het beste van maken en met deze instelling gaat dat natuurlijk niet lukken. Zet je over die drempel heen en laat zien dat jullie een fantastisch feest kunnen organiseren.

1.Ga langs bij een mondhygiënist.

Je hebt een aantal speciale tandpasta die je echt helpen je tanden witter te maken!
Oral B white heb ik zelf, is heel erg fijn!!

Fijne handcreme kopen

gewoon een leuk feest organiseren, waar jij maar ook andere het naar hun zin kunnen hebben

Dankjewel! , k ga eens vragen of mn ouders oral B kunnen kopen en ik ga handcreme kopen !
Ja t probleem met dat feest is ook dat k bang ben dat dr heel weinig mensen gaan komen.

1. Procent White Now tandpasta (helpt helaas maar tijdelijk)

2. Handcreme

Ik vind jouw topics stiekem wel grappig.
Ik zou je bijna een life coach willen geven voor kerstmis.

1. Je hebt tandpasta die je tanden witter maakt, dat staat er dan ook bij en je kunt je tanden ook laten bleken door de tandarts (volgens mij moet je dan wel meerderjarig zijn, maar dat weet ik niet zeker)
  2. Handcrème van bijvoorbeeld nivea, dat helpt echt goed :’)
  3. Het gewoon doen, jij kunt het toch niet veranderen