3 treinkaartjes van de kruidvat te koop!

Een vriendin en ik zouden een weekendje naar Haarlem om daar te logeren bij haar broer en hadden dus 4 treinkaartjes gekocht. Nu komt het alleen helemaal niet goed meer uit met zijn trainingsschema van school enzo en kunnen we er dus niet meer naartoe en zitten we met die treinkaartjes. Eentje is inmiddels verkocht. Ze zijn 12,5 per stuk!
Ze zitten nog helemaal nieuw in de envelop en ze zijn geldig tot 5 februari.

Fuuuuu als je hier 3 dagen eerder mee kwam…
Up!

En wat was de nieuwprijs? Ook 12,50? Dan kun je verwachten dat niemand ze bij jou gaat kopen. Zou ik ook niet doen, kan ik net zo goed naar de winkel. No offence.

Ze zijn niet meer te koop bij de winkel :slightly_smiling_face:

Foto’s?

Up! Foto’s?

Misschien. Ik moet waarschijnlijk 12 januari naar Hengelo met de trein, en dan van Hengelo naar Heerlen :’) Maar het is nog niet zeker, maar als ik 't zeker ben, en je hebt ze nog, dan wil ik die misschien wel! Zijn 't e-tickets?

Ik heb ze maandag misschien nodig… maar zijn het inderdaad online tickets? want via post versturen gaat dan niet meer lukken voor maandag

Nee het zijn echt van die papieren tickets, dus dan zal ik ze wel op moeten sturen. Ik zal zo snel mogelijk even foto’s maken, mijn vriendin heeft ze namelijk nog thuis liggen. Ze zijn trouwens wel alleen in het weekend geldig!

ik zou er zoiezo iets vanaf doen

Ik wil voor 2 kaartjes wel 15 euro betalen, hoor het wel