3 schaamlippen?

hee,
ik dat het bij iedereen het daar beneden anders uit ziet. en veel meiden schamen zich voor te grote schaamlippen. ik schaam me verder ook niet voor de mijne ofzo. maar het lijkt alsof ik 3 schaamlippen heb; buitenste, binnenste en aan de binnenste lijkt er nog eentje te zitten. niet groot ofzo, tis best klein en begint halverwege de binnenste, het lijkt een beetje op een kreukel, maar als je van voren kijkt lijken het er 3? okee heel vaag dit xd maar heeft iemand dit ook?
x

nou ik niet. maar zoals je zelf al zegt iedereen ziet er anders uit vanonder :wink:

upje voor jou.

Ehm.

aha…

flauwe reacties hoor… is het niet gewoon zo dat je binnenste schaamlippen wat groter zijn, dat je die van de voorkant ziet? anders zou ik het ook niet weten.

no worrys, je binneste is gewoon wat langer en groter, maar daardoor groeit hij waarschijnlijk naar voor toe oid. sws heb je geen 3de schaamlip haha

haha okee :slightly_smiling_face: ik maak me ook geen zorgen ofzo, vroeg het me gewoon af xd

Mijn ene binnenste schaamlip is groter dan de andere. Heb jij dat ook niet?

Je hebt toch 2 binnen en 2 buitenschaamlippen als ik me niet vergis?

^ ja.

@Shoning , dat is normaal (:

haha ja. maar ik bedoelde 3 ‘paar’ zeg maar xd

Ik schaam me op één of andere manier voor mn schaamlippen terwijl ik weet dat het nergens op slaat :’) maar ééntje is groter met zon vaag lelletje. omygod dat ik dat typ ook echt haha.
Maar even @cup_a_cake het is gewoon normaal, het is vast wat jij al zei gewoon een ‘kreukel’ zegmaar.

bij mij ook hoor, veel mensen hebben dat. en ik heb mn vriend er nooit over horen zeuren hoor. (: