Ja, heeft iemand zo’n site daarvoor? EEn vriendin had het daar laatst over maar wist die site niet meer :c
Of heeft misschien iemand ENIG idee waar je die site kan vinden? Ik heb al op google gezocht maar vind echt niks :c
Het zal sowieso wel nep zijn.
& topictitel mag niet in hoofdletters.
Haha, ja dat maakt mij nie uit ;p
O oke, ik zit nooit op deze site xd
Pff jullie hoeven haar niet 3 keer duidelijk te maken dat hoofdletters niet toegestaan zijn hoor! Beetje kinderachtig…
Maarrr wat AlexS zei daar moet je zoeken.
Geen idee, maar een vriendin had ze wel ergens gevonden voor 25! (1 paar dus…)
Maar dat was gewoon in een winkel en het was een oude collectie (eind-zomer uitverkoop).
Zoals hierboven al is gezegd… Ik pas je titel even aan:)
Haha bedankt
Oke, ik ga zoeken!
Ik zou geen Vans kopen op Ebay, die komen bijna nooit aan. Je krijgt meestal je geld wel terug, maar je loopt een risico. Ik had ook Vans gekocht op eBay en die nooit gekregen, net zoals vrijwel iedereen in het ebay topic.
zoals alexs al zei kan je even kijken op ioffer, zijn wel neppers maar wel goedkoop… (wel een risico kwa verzenden natuurlijk, dat blijf je altijd hebben met die nepspullen).
Ik vind ioffer.com wel erg tricky. Zou dan toch gewoon op eBay kijken. Zij bemiddelen eventueel als het fout gaat.
op de kinderafdeling heb je wel een paar voor 40 euro, maar 3 paar voor 50 euro lijkt me wel heel weinig. Die van ebay en ioffer zijn sowieso nep, als je ze uberhaupt krijgt :’)