3 Oktober in Leiden

Ik ben wel benieuwd die hier allemaal (in de buurt van) Leiden woont, en dus naar de 3 oktober feesten gaan. Hoe vinden jullie het? En waar ga je dan heen?
voor de mensen die niet weten wat het is: Leidens ontzet, 2 a 3 dagen feest in heel leiden, altijd erg leuk!

Ik ga :wink: Maar meer de avond van 2 op 3. Want 3 is niet zo leuk :stuck_out_tongue: Wordt wel kut weer hé…

ja ik ga ook 2 op 3, volgens mij omdat 3 op een zondag valt is er dit jaar niet veel ofzo?
ah balen, als het maar niet de hele avond gaat regenen.

Jaa…naja er is wel kermis en feest enzo, maar de echte activiteiten zijn nu op 4 oktober…ben daarom ook maandag vrij van school. Maar het gaat beide dagen de hele avond regenen :frowning_face: op zaterdag 80 % kans op regen, zondag 90 %…

Ik ga ook de avond van 2 op 3.

ja ik ben ook maandag vrij, maarja dinsdag niet, dus maandag uitgaan is denk geen goed idee.
en waaarom moet het altijd regenen op 2/3okt!

jaaa ik ga zeker!! alleen ik ben maandag dus niet vrij aangezien ik in wassenaar op school zit :frowning_face: maar mijn moeder gaat nog proberen te regelen dat ik vrij krijg aangezien mijn pappie uit Leiden komt, en dat we eigenlijk dus elk jaar wel gaan…
so… there’s hope…

@DieEneBlonde Haha wassenaar, daar woon ik ook :stuck_out_tongue: Maar ik zit op de HSL dus ik krijg gelukkig vrij. En dinsdag ben ik sowieso altijd vrij.

JAAAAAAA!
Het is dit jaar alleen 2 & 4 oktober he…

Woeiii ik ga ook, zit in oegstgeest en ben op 4 oktober vrij woei. maar 2 oktober ga ik 's avonds de stad in, hopelijk is weer Sneakerz, dat was vorig jaar zo vet! heb er echt zin jeeeej

Jaaa ik ga, woon in Leiden dus ik ben maandag ook lekker vrij

@Lin5da Das niet waar, zondag is er wel kermis en tot een bepaalde tijd ook wat activiteiten…en er zijn wel feesten, maar maandag worden de rest van de activiteiten vervolgd.

@chatoyant Ja maar 3oktober zijn niet echt bijzondere dingen…

had niet verwacht dat er zo veel in de buurt van leiden zouden wonen!
ik ga 2 okt gewoon 's avonds met een hele groep uit.
en 3 okt ook nog even kijken met paar vriendinnen of het leuk is…
ik heb er echt zin innnn

.

Ik ga vrijdag heel veel eten en drinken inkopen zodat ik het weekend veilig weggeborgen op mijn kamer me kan verstoppen. Ik woon in het centrum van Leiden, een 5-10min fietsen van het station af, en een vriendin (die op dezelfde plek woont) vertelde net dat het haar vorig jaar twee uur (!) had gekost om naar het station te komen met 3 oktober. NO THANK YOU.

Ik woon er totaal niet in de buurt maar ga er waarschijnlijk wel heen. Wat is er allemaal te doen?

Ik ga ook, ik wou dr niet heen maar reed gister nog in de stad en toen waren ze al bezig met alles opzetten! ik ga denk ik 4okt in de avond.

Ik ga ook!

ik woon in voorburg! dus opzich wel in de buurt, maar ben er nog nooit geweest. Wat is er eigenlijk allemaal te doen dan?