3 maanden niet ongesteld?

Ik ben al 3 maanden niet meer ongesteld ?
Ik was het altijd best regelmatig, en het al iets langer dan 2 jaar.
Ik heb geen sex gehad, dus wat kan het zijn? Kan ik misschien onvruchtbaar zijn geworden? een nicht van me is dat ook…
Maar ik denk eraan om sowieso volgende week ofzo even naar de dokter te gaan.

uh misschien nog steeds onregelmatig? ik ben het ook 1,5 jaar en nog steeds onregelmatig dus dat zou kunnen. maar 3 maanden is wel erg lang en als je het normaal gewoon regelmatig bent… ik zou even naar de dokter gaan ja, hoeft niks ernstigs te zijn maar gewoon voor de zekerheid.

doooonnoooo

ben je aan de pil ?

niks aan de hand denk ik. En als je nog langer niet ongesteld bent ff naar de dokter.

op zich is het niet zo bijzonder, wel meer mensen hebben dat. Maar omdat je zegt dat je nicht onvruchtbaar is geworden is het misschien handig dat je eventjes naar de dokter gaat omdat dat familie is en er dus iets in de familie kan zitten.

last van stress?
recent veel afgevallen (of niet afgevallen maar ben je erg dun?)
dan kan het daaraan liggen…

ik ben het al 1 jaar en 2 maande niet meer.
en ik was het al 3 jaar.
maar omdat ik niet veel vet op mijn buik heb (?&ik eetzoveel?) werd ik op een gegeven moment niet meer ongesteld.
want in je vet zit oestrogeen wat ervoor zorgt dat je ongesteld word. en als je dat niet hebt, word je niet meer ongesteld.
Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is…
Want ik weet niet of je dik/dun/normaal bent.
en of je stress hebt, want dat kan je menstruatie ook verstoren.

Dat lijkt mij ook!

ik ben niet aan de pil, en ik ben absoluut niet dun of te dun :wink: ik ben gewoon, misschien zelfs wat ‘gevormd’ maar niet mollig of dik ofzo, en ik eet gezond enzo, ik snap het ook niet echt.

De eerste paar jaar is het nog niet regelmatig, dus waarschijnlijk hoef je je niet druk te maken,

Ik ben 4 jaar onregelmatig geweest. Toen ging ik aan de pil.
Maar als je daarvoor gewoon regelmatig was, heb ik geen idee. Even aan de dokter vragen kan geen kwaad ^^

dat vet moet toch niet op je buik zitten…

Zoals hier boven is gezegd, naar de dokter gaan, kan geen kwaad. Als er niks ergs aan de hand is, boeiend. Maar het zekere voor het onzekere he (:

toch maar even naar de dokter

Naar de dokter gaan! Kan zijn dat je onvruchtbaar bent. Maar het kan ook met je gewicht te maken hebben. Als je te dun of te dik bent dan gaat het ook uit.

Het maakt geen zak uit! Ik was ongesteld voor de eerste keer, toen een jaar en een maand niet. Toen 3 maanden wel. Regelmatig dus. Toen weer 7 maanden niet. En toen 6 maanden regelmatig. En nu weer 2 maanden niet, maar tussendoor 2 daagjes.

En ja: ik hou het bij! ;p