Hey meiden!
Ik zit een beetje in een dilemma.
2 jaar geleden leerde ik een jongen kennen en daar heb ik toen ook een aantal weken mee gedate. Op dat moment waren we allebei nog best jong en het was voor ons allebei de eerste keer dat er echt iets ‘serieus’ aan de gang was. Uiteindelijk is het niks geworden maar we bleven wel gewoon aardig tegen elkaar doen.
Ongeveer een half jaar nadat wij het ‘daten’ hadden afgekapt kreeg hij een vriendin. Oke prima. Toen dat uit ging na iets meer dan een halfjaar had hij ineens weer interesse voor mij. We appten weer en uiteindelijk hebben we weer een aantal weken gedate. Ook dat liep weer op niets uit omdat alles nogal sloom ging en hij is gewoon heel erg verlegen bij meiden, ook bij mij dus. Het daten met hem hield ongeveer in Januari op.
Op dit moment praten we dus weer met elkaar. Hij geeft nog steeds van die signalen af dat hij me nog leuk vindt en ik vind hem ook nog steeds leuk alleen ik weet niet wat ik er mee moet. Aan de ene kant wil ik hem supergraag weer zien, maar aan de andere kant denk ik ook dat het dan weer op niks uitloopt. We hebben nu allebei vakantie en volgend jaar gaan we allebei heel ergens anders studeren, echt wel een eindje bij elkaar vandaan. Ik heb dus het gevoel dat ik NU de keus moet maken om wel weer met hem af te spreken of het nu gewoon helemaal af te kappen.
Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet. Ik hoop ook dat m’n verhaal een beetje duidelijk is, heb het zo kort mogelijk proberen te houden
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen
xxx