3 jongens..

ik zit in nogal een moeilijke situatie de laatste tijd,
om het even samen te vatten zijn er 2 jongens die ik echt leuk vind,
en dan nog een goede vriend van me die net heeft toegegeven dat ie verliefd is op me…
de eerste jongen, K., vind ik echt geweldig, hij is lief,grappig,…en hij is ook heel knap. Ik zie hem echt wel zitten, maar ik ben er niet heel zeker van dat hij mij ook wil… we flirten soms wel wat maar daar blijft het bij.

dan de tweede jongen, P., vind ik ook echt leuk, hij is wel niet zo knap…
met hem heb ik een lange tijd geleden een keer gekust, ik heb hem toen afgewezen, maar hij bleef maar volhouden waardoor ik hem nu eigelijk toch wel leuk vind…

en dan de derde, N., hij is wel leuk maar ik zal nooit verliefd op hem worden,
hij wil telkens afspreken en ik probeer me daar altijd uit te praten, maar dat vind ik elke keer zo erg want hij is en blijft een goede vriend van me…

iemand advies wat te doen,want ik wil echt niet dat het zo verder blijft gaan,
dankjewel (:

Ja, je moet gewoon duidelijk zijn tegen N dat je hem niet leuk vindt. Zeg gewoon; Ja, ik wil best met je afspreken, maar alleen als vrienden
En hou je hier dan ook duidelijk aan!

Nouja en verder moet je gewoon voor jezelf beslissen wie er leuker is, P of K. En als je erachter bent dat K leuker is, maar hij wilt je niet, dan moet je niet P zomaar nemen, om iemand te hebben…

dat moet je doen denk ik

niet zo moeilijk: toch eerlijk zeggen tegen die goede vriend van je dat je niet meer in hem ziet dan een vriend, en een keuze maken tussen die andere 2 jongens en degene die je het minste leuk vindt eerlijk zeggen dat je iemand leuk vindt. Je hebt denk ik al trouwens een voorkeur voor de wat knappere jongen waarvan je niet weet of hij jou wel leuk vindt.

Je moet zelf bepalen bij wie je je het fijnst & prettigst voelt

N. Laten voor wat het is en geef hem geen valse hoop, laat hem weten waar hij aan toe is.
K. Op mij komt het over alsof je hem het leukst vind, probeer er achter te komen of hij jou ook leuk vind.
Als hij jou ook leuk vind zou ik voor hem gaan, zoniet zul je hem toch echt moeten vergeten.
P. Volgens mij ken je hem niet zo goed of wel? Leer hem eens beter kennen, misschien is hij wel veel leuker dan K.
dan weet je meteen wie je moet kiezen…

Je kunt trouwens wel gewoon met N. afspreken, maar maak hem dan wel duidelijk dat het gewoon als vrienden is.
En verder, volg je gevoel… wij kunnen niet voor jou beslissen wie je moet kiezen, dat weet je zelf het best.

dankje voor het goede advies (:
ik denk dat ik inderdaad begin bij N. duidelijk te maken dat ik niet echt geintresseert ben…
en het is inderdaad zo dat ik K. eigelijk het leukst vind,
ik ken P. toch wel goed hoor, maar het echt leuke aan hem vind ik het ‘leuk gevonden worden’ , weet je, hij is echt zo lief voor me en laat merke dat hij me echt leuk vind, daarom vind ik hem gewoon leuk, dus hem zal ik ook moeten zeggen dat ik hem niet als vriendje wil…

dankjewel(:xx

Graag gedaan, succes ermee!