3 jongens

ik klooi niet met ze alle 3

Maar, wat wil je nu eigenlijk weten? Wij kunnen niet voor jou bepalen wat je doet. Je moet voor degene gaan waar je gevoelens voor hebt en die je leuk vindt, niet omdat ze jou leuk vinden. Met die waar je mee hebt gezoend, vindt je die leuk? Was je keuze toen nog niet gemaakt?

Ik zou met geen van drieën iets beginnen. Als je een van de drie echt leuk had gevonden en als potentieel vriendje had gezien, dan had je dit topic niet hoeven maken. :slightly_smiling_face:

Om eerlijk te zijn kom je dom over. Niet lullig bedoelt hoor.

Als je nu al een beetje gaat zitten kutten met verschillende jongens, heb je een grote kans dat je al snel als ‘slet’ wordt beschouwd op je nieuwe school. Ga eerst rustig mensen leren kennen, ga vrienden maken die je kunnen helpen met dit soort kwesties.

ik ga gewoon als vrienden met hun om dus ik er eigenlijk geen slet genoemd worden,
en ik heb al veel vrienden op deze school maar ik ga ze niet meteen vertellen wie ik leuk vind enzo.
daar ken ik ze nog te kort voor.
:slightly_smiling_face:

Welke vind jij leuk?

Dat is het belangrijkst.

+ dat hij een kind heeft, maakt jou geen slet hoor. Daar zit vast een verhaal
achter en dat zou geen reden moeten zijn om niet met hem te gaan.

xx

dat helpt haar niet echt…

Uhm, wacht, hoezo kiezen?
Ben je uberhaupt verliefd op een van die jongens?
Dat je die jongens leuk vind en zij jou, betekent niet dat je meteen iets moet beginnen met een van hun.
Maar ik zou ze ook absoluut niet alledrie aan het lijntje houden (flirten, zoenen enz), want dat is naar mijn mening wel sletterig.

hahahahahah
hahahahaha
dit topic
hahahahaha

En je bent er zeker van dat je niet als een slet over wil komen?

ik vind ze alle 3 wel leuk maar t is zo’n strijd van want de 1 zegt dit de ander zegt dat en als je t dan vraagt aan iemand zegt iedereen wat anders -,-’

Oke niet lullig bedoelt. Maar dit komt inderdaad echt kinderachtig over. Niets over je leeftijd of zo want ik ben ook 15. Maar ik vind dat je niet moet kiezen tussen drie jongens. Je vindt iemand leuk of niet. En het is niet zo dat als ze jou alle drie leuk vinden dat jij er dan perse een moet nemen. Zo te horen vind je geen van de jongens echt geweldig, anders had je dat wel geweten denk ik? Ik zou zeggen doe niets, ga gewoon gezellig met hun om als vrienden en mocht je dan toch verliefd worden dan is dat super leuk! maar kies niet iemand alleen omdat ze jou toevallig leuk vinden.Bijna alle nieuwe meisjes zijn interessant voor de jongens. Ik denk niet dat ze het echt doen om wie je bent want ze kennen je amper. Mja mijn mening.

nu 4 of 5 ofz

Ik weet niet of ik het goed heb, maar het lijkt doordat die jongens zeggen dat ze jou leuk vinden jij ze automatisch ook maar leuk bent gaan vinden. Begrijpelijk, want aandacht kan best leuk zijn. Maar daardoor weet je zelf niet meer wat je wilt en ben je eigenlijk de kluts kwijt over wat jij nu werkelijk voelt.

Is het ook niet gewoon dat je geen nee durft te zeggen omdat je bang bent een van hun teleur te stellen?

Ga trouwens nooit af op wat anderen van een jongen zeggen, leer de jongen zelf kennen. Mensen kunnen wel van alles zeggen maar dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn.

Normaal gesproken hoort zoenen niet bij ‘gewoon als vrienden met elkaar om gaan’, maar oke, mijn mening…
En Anna (en meerdere mensen) zei ook dat je dus eerst even niks moet doen met die jongens, maar vrienden moet gaan maken. Dan kan je misschien over een paar maand een gaan kijken hoe het met die jongens staat en dan ben je echt wel goed genoeg bevriend met je nieuwe vriendinnen om hun advies te vragen. Geduld hebben dus.

ik durf wel nee te zeggen enzo,
en ik vind hun ook wel echt beetje leuk niet omdat hun aandacht geven.
en ja ik snap dat dat niet handig is want ze kunnen ook gewoon jaloers zijn maar als je die verhalen/dingen hoort ga je het wel een beetje geloven…