3 jongens

Heey meiden,
Ik zit sinds 3 weken op een andere school,
en 2 jongens vinden me leuk (dat is zeker) maar 1tje daarvan zeggen veel mensen dat hij ieder nieuw meisje leuk vind.
En vrijdag heb ik iemand ontmoet die heel aardig is maar ik weet zijn leeftijd niet precies,
en een vriend van me zegt (hij zit bij me in de klas) dat hij al een kind heeft.
Maar dat lijkt me eigenlijk niet logisch bij hem,
wat kan ik het beste doen?
Ik wil eigenlijk niet meteen 1 iemand kiezen want dan lijk je meteen zo’n slet en komen er allemaal roddels,

x

Je bent ergens 3 weken en je gaat nu al zulke dingen ondernemen? Oke…

Wacht, vinden die jongens jou leuk, of vindt jij hen ook leuk ? Want je hoeft niet per se als een jongen je leuk vindt iets met diegene te beginnen, of als je diegene alleen maar aardig vindt.

Kijk het gewoon aan, je bent er pas net.

Afwachten. Je kent de jongens amper, dus je weet niet of je ze echt leuk vindt etc.

Ik weet het met die 2 zeker met die andere niet echt dat zegt alleen iemand…
en met 1 van die 3 heb ik al gezoend :x

Wow.

Wat wil je nou eigenlijk horen?

Dat al in 3 weken :blush:

Hoe oud ben je? Want dit klinkt nou niet bepaald heel serieus of volwassen ofzo :’)

Pfoe, wat een midlife-crisis.

Je zit net 3 weken op die nieuwe school, dus ga in plaats van achter de jongens aan lekker vriendinnen maken zou ik zeggen. Je wil toch niet meteen een bepaald beeld van jezelf creëren door meteen met 3 jongens aan de gang te gaan.

yo laat die jongens lekker zitten, klinkt allemaal niet echt super.

3 weken … als ik jou was zou ik ze eerst beter leren kennen :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen begin met ze allemaal een geheime relatie zodat je niet hoeft te kiezen.

Ik ben 15…
-,-’

en vriendinnen maken kan daar beetje moeilijk :S
er zijn veel meer jongens dan meisjes maar ik heb er ook wel vriendinnen

Neem eerst de tijd om die nieuwe mensen te leren kennen.