3 jaar.

Hoi allemaal
Wat vriendinnen en ik chillen vaak met een groep jongens.
Er is ook altijd een jongen bij waarmee ik veel kan lachen,
we zijn altijd beetje aan het kloten en lachen.
Maar ik app niet veel met hem of speciaal praten oid afentoe.
Maar ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik ben m dus steeds leuker en leuker gaan vinden.
Hij is 17 en ik ben 14 ik denk echt dat hij me nooit zal zien staan. maar ik zit echt in de knoop ermee.
Wat moet ik doen? :bored:

Liefs xxx :cold_sweat: :flushed: :hugs:

Probeer wat vaker me hem te appen of alleen met hem af te spreken

Je hebt een mond, praat gewoon.

Overigens, mijn eerste vriend was ook 17 toen ik 14 was… Dus leeftijdsverschil kan.

jaa ik praat ook met hem hoor maar het is meer praten zoals je met iedereen praat

Gewoon met hem gaan praten. Of gewoon zeggen zelfs dat je hem leuk vind
heb ik ook ooit gedaan :cold_sweat:
dat was ook drie jaar leeftijdsverschil (13-16)

Ik had een jongen van 19 en die vond me leuk toen ik 14 was (we hadden geen relatie) dus hij kan je gewoon leuk vinden hoor

maar stuur gewoon een appje ofzo en zorg dat jullie echt gaan praten

Je kunt gewoon met hem gaan praten of appen. Over het leeftijdsverschil zou ik me niet te druk maken, drie jaar valt wel mee.

Leeftijdsverschil zegt niks, 1. jullie “chillen” al samen 2. jullie lachen/kloten al met elkaar. Dus ik denk dat hij het al geen probleem vindt dat je 3 jaar jonger bent. Via Whatsapp praten gaat altijd wat makkelijker dan in het echt, dus begin daar voorzichtig mee. En steeds als jullie weer gaan “chillen”, veel met hem praten, lachen etc. Als het er dan uiteindelijk nog niks van terecht komt, of hij snapt de hint niet, gewoon lekker direct zijn, daar houden jongens wel van.