Beste meiden ,
Ik ben vandaag 3jaar samen met mijn vriendje en we gingen dit morgen vieren, omdat het hier in België dan een feestdag is en niemand moet werken.
Het probleem is nu : we wouden naar de zee gaan, maar met dit weer zien we dit niet echt meer zitten.
We weten nu niet meer wat te doen, mss eens gaan eten ofzo?
Maar wie weet er leuke adresjes hier in regio Gent? En ook niet té duur…
Of andere tips ?
Help me pleaaase
Dankje !
Uit eten ja, pretpark, naar de kroeg, stappen, naar de bios, terrasje pakken.
Genoeg te doen! Gooi de creativiteit eruit.
Dankje !
Nog meer ideeën, of adresjes graaaaaaaaaaag !
Haha ik weet niks in België jammer genoeg, beschouw dit maar als upje.
Haha
Ik zou gewoon op een dag een paar leuke dingen doen.
's avonds uit eten. Wel een beetje luxe. Je moet jezelf natuurlijk wel trakteren. (: Een pretpark kan ook ja, picknikken, thuis gezellig samen op de bank films kijken, terrasje, bowlen, strippokeren (xd), samen wandelen, zwemmen, gamen. Ga zo maar door. Je weet vast wel dingen te bedenken, maar er gewoon een heel leuk dagje samen uit van. (:
Het is toch goed weer nu? Ik zie de zon schijnen.
Toevallig, ik heb vandaag 1 jaar.
Zoekfunctie?.. *niet lullig bedoelt*
&Insolitus: de zon schijnt, maar dat hoeft niet overal zo te zijn…
Neen, hier was het daarnet nog hard aan het regenen …
Sorry joh. O.o
@Gucci; hmm oke. Ik dacht, als het hier in Antwerpen goed weer is zal het aan de zee ook niet zoveel verschillen. Ofja, don’t know waar jij woont.
bobbejaanland! Een dagje treinen, uit eten, bioscoop, romantisch avondje thuis?
Kijk anders even hoe het weer word? Op internet of via het journaal enzo. Daarna kun je altijd nog verder kijken.
Foutje
ik ga ook bijna 3 jaar! ik heb een mooie foto van ons op canvas laten drukken en heb voor ons samen een weekendje weg geregeld.
Eum, aan het gravensteen heb je een hele goede indiër (daar aan het water). Die straat doorgaan en dan is er ook een Mexicaan. Als het niet te duur mag zijn, Orchidé in vlaanderenstraat (wok)? Of Kastart aan de ajuinlei, heel goede spaghetti.
Sowieso, met de Gentse Feesten is er wel wat te doen natuurlijk? In die regen wat minder natuurlijk. Je kan ook naar studioskoop gaan voor een film. Heel gezellig en niet zo commercieel als de kinepolis.
Voor de restaurants zal je wel moeten bellen om te reserveren.
Leuk ! Ik heb ook al een cadeautje, maar wil ook nog iets leuk samen doen, daarom … Een weekendje weg wil ik ook nog eens doen…
Dankje voor de adresjes, kga eens een bezoekje brengen aan hun sites ! Goede ideeën.