3 Jaar Samen, Wat te Doen?

Hallo,
11 maart ben ik 3 jaar samen met mijn vriend. Weet iemand iets orgineels om te doen en om te geven? Ik vond het leuk om naar een pretpark te gaan, maar de meesten gaan pas in april open. En uit eten vind ik ook zo standaard, Iemand ideeen voor de dag en een kado? alvast bedankt!

haha, ik dacht: Wow, dat is best wel lang! =o
Is het claudiaaaaa ;d

Je kan ook op vakantieveilingen.nl kijken he, heb je best veel leuke dagjes uit, weekendjes uit enzo.

Wat is je budget?

Jaa ligt eraan denk aan de honderd euro.
Goeie tip noekie kzalt even doen!

haha, doe maar (:

Ik ben ook bijna 3 jaartjes samen met mijn vriend maar we gaan niets geven.
We gaan een paar uurtjes naar een privésauna, misschien ook een idee?

Ik ben komende zondag 3 jaar samen met mijn vriend. We zitten nu een beetje krapjes (we wonen ook samen) maar hij heeft mij voor mijn verjaardag zo’n fletcher hotelbon gegeven (van de kruidvat), en die gaan we nu gebruiken haha. Via weekencompany of weekendjeweg.nl kun je trouwens ook goedkoop een hotelletje boeken!
Of je gaat indoorskydiven, dat is ook leuk haha.

Jaa idd, op vakantieveilingen kun je goedkoop een weekendje weg krijgen!

Je kunt ook eens kijken op kadopagina.nl, daar staan heel veel dingen die je samen kunt gaan doen!

Bedankt iedereen ik kom nu wel een beetje met ideetjes! Wat leuk een prive sauna, ik wou namelijk naar zwaluwhoeven maar hij wil niet naakt haha :stuck_out_tongue:

Misschien een weekendje weg. Of net als wat ik gedaan heb toen mijn vriend en ik 2jaar samen waren: een fotoshoot. (:

upje clau ;d

Nachtje in een hotel slapen.

http://www.kadopagina.nl/…ag.asp?PageNo=8&Regio=dit claudia! haha echt wat voor jullie.

Wauw thanks wat een hulp wat lief van jullie! Hotel of weekend weg word niks. hy zit in de horeca en 2 dagen vry krijgen lukt niet echt.

ANOUK WAT LEUK ZEG :stuck_out_tongue:!!

hotel boeken

Haha, ik vind het best leuk! maar het is wel in Amsterdam ;p