3 jaar achter elkaar ongesteld

als de pil al niet werkt, dan betwijfel ik of een spiraaltje wel werkt?
Het laten zetten van een spiraaltje deed bij mij gigantisch veel pijn, ik heb hem nu een maand en tot nu toe ben ik tevreden. Maar bij iedereen zijn de ervaringen omtrent de spiraal verschillend.

gelukkig ben k t maar 3 dagen ;o

[i]Heeyy, ik heb het precies andersom xD
Ik was voor het eerst (heel toevallig) op 1 januari 2011 ongesteld, en ben 2 weken geleden voor de 2e keer geweest :S

Rot voor je, veel suc6, en ik hoop voor je dat die pil wel werkt!! :wink:[/i]

Oh, dat lijkt me echt vervelend voor je :s Hopelijk helpt dat spiraaltje!

YES ik dacht dat ik de enige was

uh?

Huh, wat erg! echt vreselijk lijkt me dat. Maar ze zijn er ook niet achter hoe het komt dus?

Heb je dan geen bloedarmoede ofzo? Want als je permanent bloed moet je er toch iets van merken qua weerstand, vermoeidheid etc.

Ik zou nooit ‘zomaar’ m’n baarmoeder weg laten halen. Eerst alle andere dingen proberen en blijven zoeken naar een andere oplossing. Ik ken wat mensen die geen baarmoeder meer hebben en dat heeft ze geestelijk en lichamelijk wel pijn gedaan.

Ik heb dit ook gehad. Dag in dag uit was ik ongesteld. Ik heb daardoor bloedarmoede gehad. Ik was eerst aan een lichtere pil gegaan, maar dat werkte niet dus kreeg ik uiteindelijk een zwaardere die wel werkt. Ik slik de pil meestal door en als ik een stopweek heb moet ik ook echt met de pil beginnen om het bloeden te laten stoppen (het word niet minder o.i.d). Ook krijg ik wel snel last van bloedingen als ik de pil vergeet en een paar uur na de gewone tijd pas slik. Het is erg vervelend, maar voor mij werkt de zwaarste pil (microgynon heb ik).
Ik hoop dat het bij jou ook zal werken!

uiteraard, maar ik bedoelde die reactie ook als een soort van laatste oplossing

Jeetje, wat vervelend zeg! Hoop dat de zwaarste pil helpt, en anders dat het spiraaltje voor je werkt!
Heb verder geen tips, ik ben ± 11 dagen ongesteld en dat vind ik al verschrikkelijk, laat staan een paar jaar dag in dag uit…

mijn god, van sommige mensen hier valt mijn mond open. Denk alsjeblieft na. :’)

En Gemma, ik hoop echt voor je dat die pil werkt, of dat er een andere fijne oplossing word gevonden.

Al geprobeerd je normale cyclus op gang te krijgen… Ik weet nog toen ik voor het eerst ongesteld werd ik keer zelfs 3maanden achter elkaar was daarna poos niet en dat eigenlijk vanzelf goed kwam en daarna pas aan de pil ging

oke, die heb ik nu ook. Hoop dat hij bij mij ook werkt. :grinning:
En iedereen bedankt voor de reacties!

Wow, echt heftig! Ik hoop dat je snel een oplossing vindt! Heb je wel eens onderzoek gehad van je baarmoeder? Misschien is er inwendig iets mis, en heeft het niet alleen met hormonen te maken.

Waarom zou je geen spiraaltje willen?
Ik heb er nu ook 1 omdat ik al een jaar lang ongesteld was en ook alles had geprobeerd, en ik vind t geweldig.

Microgynon is dus absoluut niet een zware pil…Die zit een beetje in het midden…http://sexwoordenboek.nl/pil_lijst_eenfase

Diane is 1 van de zwaardere…TS, ik zou die dan proberen of inderdaad je laten onderzoeken…want dit is wel erg vreemd!

Wat misschien ook wel een aanrader is is de prikpil ipv een spiraal.
Ik heb zelf 2 jaar de prikpil gehad en ben niet 1x ongesteld geweest in die tijd.
En beviel prima ! Plus minder kans op zwangerschap dan spiraal.
Waarbij het nog wel eens regelmatig mis bij gaat.