3 Gangen Menu

Hallo lieve mensen,

Op maandag is een speciale dag voor mijn ouders en ik.
En daarom wil ik die avond graag een 3 gangen menu koken voor mijn ouders.
Maar ik heb geen idee wat ik wil maken!

Het zou geweldig zijn als jullie wat recepten voor mij kunnen vinden, dit betekend niet dat je uren moet gaan zoeken voor een voor-, hoofd- en nagerecht. Maar als je een heerlijk toetje van je oma kent, of een heel erg smakelijk hoofdgerecht van je favoriete internet site vind zou dat perfect zijn!

We zijn geen moeilijke eters, dus het maakt niet uit wat er in de recepten zit.
Het moet natuurlijk niet te ingewikkeld zijn, want ik ga die dag gewoon naar school en kan daardoor niet uren in de keuken staan.

En ohja, we zijn dus met drie personen.

Alvast heel erg bedankt!
Xxx.
Iris
iriswolf.blogspot.com

Voorgerecht: Toostjes met gerookte zalm en salade, heel makkelijk, goedkoop
& Lekker
Hoofdgerecht: Gebakken aardappeltjes met (kip)cordeblue en een andere salade
Ook heel lekker
nagerecht: Chocolade smelten, aardbeien erin soppen, en hard laten worden, heerlijk!!

Voorgerecht:
komkommer, limoensap en garnalen.
gewoon de komkommer in kleine blokjes snijden. limoen persen en erdooreen doen. en kleine garnaaltjes erbij. en dan in een glas. is echt heel lekker! was volgens mij een recept van albert heijn dus is wel ergens op internet te vinden.

http://lmgtfy.com/?q=recepten

Tiramisu! Jum :drooling_face:

voorgerecht:

geitenkaasblokjes in eimengsel doen, dan in bloem, dan weer in de eimengsel ( dat is gewoon alles doorelkaar mixen uit het ei.) dan in parneermeel dan frituren en klaar.

egtfckng lekker joh!

Voorgerecht: meloen met (parma)ham.
Je legt de ham op een bord, schijf meloen eroverh een, en dan opeten maar :grinning:
Heerlijk fris voorgerecht met het ietwat zoutige van de ham!

Oh ik weet ook nog wel een hoofdgerecht:
Varkenshaas in champignonsaus.
Volgens mij kun je de saus zo wel in de winkel krijgen, en de varkenshaasjes vast ook wel. Het is echt heel lekker!

En nagerecht: ijs/sorbet?