3.5 mm jack kabel

Hallo, misschien staat het in het verkeerde topic maar ik moet het echt opgelost hebben!

Mijn 3.5 mm Jack Kabel is vandaag afgebroken in mijn laptop! :yawning_face:

Ik zou het eventjes uitleggen:

Ik heb een laptop, en ik had een 5.1 logitech systeem gekocht om een lekker muziekje te draaien, ik kon alle 5 de boxjes niet aansluiten op mijn laptop (heb maar 1 uitgang) Dus ik kocht een 3.5 mm Jack Kabel, sloot hem aan en zo kon ik van al mijn 5 boxjes genieten. Helaas is hij afgebroken, waarom weet ik niet. Maar nu zit het uit einde van die kabel nog in mijn laptop. Het is een heel klein stukje, en hij zit achterin m’n laptop. Ik kan er helaas nu ook geen andere kabels in doen, want door dat stukje kan de kabel er niet ver genoeg in.
Ik móet dat stukje er uit hebben, ik ben helemaal niet handig met computers, zelf dacht ik aan een magneet ervoor houden en op de hoop dat hij eruit zal gaan… maar ik weet niet of dat slim is/helpt. Wie oh Wie is mijn redding?

Alvast heel erg bedankt,

hier een foto voor misschien wat duidelijkheid
http://i55.tinypic.com/ojilhu.png

Ik denk dat je je laptop even uit elkaar moet schroeven en dan kan je er vast beter bij. :slightly_smiling_face:

Vraag het aan je papa/vriendje/buurjongen om je even te helpen? Ik zou hem niet zelf openmaken als je er weinig verstand van hebt.
En mijn broertje zegt altijd dat magneten slecht zijn voor je computer, ik heb wel totaal geen idee waarom :’)

geen, magneet, wist je geheugen (moet het wel een sterke zijn :stuck_out_tongue:)