2x achter elkaar ongesteld?

Hey meiden, ik heb een vraagje, ik ben een paar dagen geleden ongesteld geworden, eerder gisteren was het gestopt maar nu ben ik opnieuw weer ongesteld geworden, deze keer met erg veel kramp en dat heb ik nooit. Betekent dit iets? Of is dit normaal?

Hoe oud ben je en hoelang ben je al ongesteld en ben je normaal regelmatig gesteld of niet? Want aan het begin is het heel normaal dat je onregelmatig ongesteld bent.

Ik ben 13 en ik ben sinds een paar maanden ongesteld, ik ben dus idd nog onregelmatig, maar het leek me gw een beetje snel achter elkaar

Maak je niet druk erom, dat is volkomen normaal in het begin.

Danku :slightly_smiling_face:

Ik denk eigenlijk niet dat je meteen aan je volgende cyclus bent begonnen, ik denk dat de vorige nog niet klaar was :wink: Ik heb het zelf niet, maar ik hoor vaker dat mensen denken dat ze eindelijk weer klaar zijn voor een maand en dan weer bloed aantreffen in hun onderbroek. Dan was het blijkbaar een soort pauze van je baarmoeder.
Wat betreft de krampen, de ene maand heb je ze wel, de andere maand niet. Misschien heb je wel net als ik dat je je eerste jaar/paar jaar pijnloos door het leven kan, maar dat je op een gegeven moment iedere menstruatie krampen krijgt (maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je).

Maak je geen zorgen, jouw verhaal klinkt mij nog volkomen normaal

Had ik ook soms, je gaat wss vaker zulke dingen mee maken maar geen stress als je maandje of meer overslaat of juist n paar extra maanden ebnt is t gewooon oke je lichaam is ontwikkeling x

Klopt, je vorige menstruatie was nog niet afgelopen. Kan gebeuren, ook nog na een paar jaar. Sommige meiden zijn een week ongesteld, andere maar een paar dagen.