2true

hey ik wil wat 2true make-upjes kopen.
ik wil weten of ze goed gepigmenteerd zijn.
ik wil de duo eyeshadows kopen
thanx

geen idee, ik heb alleen eens de eyeliner gekocht die ik gebruik om zebrastreepjes op mn vingers te maken :'D

Geen idee, up

nee, het is net als essence en catrice een budgetmerk waarbij de blush aan de helft van de dag op je kin zit.

mijn moeder heeft de rouge en die is niet fijn!

Ik heb er niet veel van, eigenlijk maar 1 nagellakje xD
Het is een knalblauwe en hij is supermooi en dekt erg goed!
Heb 'm pas 2 uur op, dus ik weet niet of hij snel chipt.

En ik heb ook een keer van van die eyeshadow dazzlers (losse oogschaduwpoeders) getest in de winkel en er kwam best veel pigment vanaf!
Maar ik denk wel dat je er een oogschaduwbasis onder moet doen…

De rest van de procuten weet ik eigenlijk niet (als je dat eigenlijk wel wilt weten) die kun je denk ik wel testen in de winkel of reviews opzoeken op internet.

ik heb best veel van de eyeshadow dazzlers. Die donkerblauwe en die groene zijn echt prachtig =D. bij etos kan je een basis kopen voor euro ofzo. en dan isdie loose eyeshadow geweldig =D

ik heb daar een concealer van gehad en die werkte wel gewoon goed.
ook heb ik daar nagellakjes van en die zijn ook best goed hoor, en met een base eronder wordt het zowiezo mooier.

oke thanx

Ik heb twee nagellakjes van 2true, ééntje is geweldig maar de andere chipte na een paar uurtjes al, hoewel hij wel erg goed dekt.

Ik vind het echt een flut merk, de oogschaduw ervan zou ik niet kopen. Ik had een zwarte gekocht en hij is alles behalve goed gepigmenteerd.

Een vriendin van mij had de zwarte mascara ervan (met het barok-printje, cute) en ze zei dat die wel goed werkt. But I don’t know, ga gewoon naar Kruidvat als je het persé wil weten. Niet geschoten is altijd mis.

de cheek & lipstain
en de concealer
is GEWELDIG!
de rest sucks

Omg, hebben zij een lipstain?! Ook in meerdere kleuren? Ik ben gek op die dingen.

ik heb de poeder gehaald, m’n hele gezicht was knal oranje!

Ja, een felroze, en op je lippen gewoon donkerroze wel heel mooi. En een donkerrode en op je lippen gewoon rood. wel heel mooi !

Ik gebruik atijd poeder van 2true, vind 'm heel fijn.

aj dat is dus een afrader
xxme

ja, in barbieroze en in een dieprode kleur, ik heb de laatste, en je doet er lang mee, en hij is net zo goed als de dure Merken! :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: 2,50 dacht ik , geen geld.

Ik heb twee nagellakjes, een lichtroze en een rode, en vindt ze eigenlijk wel heel fijn. Donkere kleuren dekken iets minder goed, je moet iig twee laagjes doen, maar dat is zo met alle nagellak. Verder bladdert hij niet snel, als je hem tenminste goed laat uitharden. Zeker voor die prijs wel een aanrader^^