2probleempjes hellllp !

hoi ik heb namelijk 2 probleempjes here they come:
-probleem-1: ik heb GEEN drogen maar schilfertjes op mijn lippen ik heb al gescrubd en met een tandenborstel gescrubd maar ze komen gewoon weer terug ,vaseline en labello hebben ook niet echt geholpen ik heb egt last van schilvertjes echt 24/7 :cold_sweat:
-probleem 2: het voorstuk in mijn haar is pluizig en het ruineerd ALLES HELP!! en thnx anyways :flushed:

Voor je lippen zou ik misschien eens kokosolie proberen. Is heel erg hydraterend. Voor de rest mag je NIET aan je lippen likken, en moet je veel water drinken.
Ik denk eigenlijk dat je lippen verbrandt zijn en nu vervellen of zo …

voor je haren kan ik ook weer kokosolie aanraden. Doe een eetlepel kokosolie over je hele haar (of alleen het droge deel) en laat het een uurtje zitten. Dan was je het goed uit met shampoo en eventueel nog conditioner en het is meteen al heel wat zachter. En je kan er ook wat gel of haarlak over doen, niet té veel maar zodat het gladder wordt.

dankjewel mijn zusje’s fles kokosolie is op zal er meteen weer een gaan haalen maar mijn lippen zijn niet verbrand want ik heb er al jaaren last van

veel water drinken, dat zorgt ervoor dat je lippen minder snel uitdrogen

Haay, mischien kan je voor je pluizigere haartjes goeie serum of argan olie gebruiken, ik heb dr ook altijd last van gehad.

en ik heb ooit gelezen dat je een stukje aluminiumfolie 10 minuten in de vriezer moet leggen en dan op je lippen leggen voor n paar minuten, scheen te werken voor zachtere en rozere lippen .