2persoons matras goedkoop?

heee,
ik ga binnenkort een 2persoonsbed kopen
en daar wou ik graag een 2persoonsmatras bij…
weet iemand waar je goedkoop 2 persoonsmatrassen kunt kopen?

Ikea ?

De mijne komt van Ikea, ligt prima.

ik heb de mijne van wehkamp ligt heerlijk alleen de verzendkosten komen er ook nog bij…

Ikea, for sure!

en wat hebben jullie er ongeveer voor betaald dan??

ikea, wehkamp, een 2e handswinkel (zou ik als ik jou was geen matras kopen. )
/verder gewoon bij winkels kijken die spullen verkopen voor in huis.

Ikea (maar die blijven niet lang goed), wel goedkoop.

Meubelen WEBA (belgië) :p. Heel goede kwaliteit en goedkoop! Je hebt er eentje in Gent en Deinze. Die van mij komt van daar en echt je ligt erop en slaapt als een roosje! :stuck_out_tongue:

gellukig heeft ikea ook een site !!

klik

daar heb ik niks aan aan die site ik wil graag prijzen horen van mensen …

op de ikea site of wehkamp.nl staan toch prijzen?!
moeten we hier alles voor anderen uitkauwen?

wij weten toch niet welk matras je wilt hebben. kijk gewoon even op ikea.nl. staan prijzen bij en maten en wat voor soort matras het is.

kan je niet een zelfde matras kopen als je al had?
ik zou persoonlijk niet weer voor goedkoop gaan maargoed licht er denk ik ook aan dat ik 3 jaar geleden een matras+bed heb gekocht, het bed is heel goed maar het matras was flut, veel te hard en veel te dun dus nu heb ik een hele dure. dat vond ik dan ook weer overdreven maar dat wou mn ma perse.

en ik zou inderdaad kijken bij de ikea. of bij beddenzaken als ze uitverkoop hebben.

Ik heb een Auping, wel prijzig maar ligt hemels. Ik zou ook niet voor goedkoop gaan, die zijn kwalitatief vaak een stuk slechter.

Daar had moeten staan
‘Dankje voor de link, stom dat ik niet zelf bedacht dat op de site van de IKEA en de Wehkamp ook de prijzen staan.’

Ja, ik heb ook een Auping. Hartstikke dure dingen, maar wel superlekker.

Maarja, als je echt een klein budget hebt, zul je toch snel bij Ikea uitkomen, denk ik.

Of, als je een grote kamer hebt, een bed van 1.80 breed kopen, zodat je je oude matras kunt houden en er nog een eenpersoonsmatras bij kunt kopen.

Leen bakker: vanaf 70 euro
Kwantum: ook zoiets maar die moet je bestellen
Anders: Ikea
Of soms showmodellen in de uitverkoop ofzo

Maar ik moet zeggen dat goedkope matrassen niet altijd even lekker liggen.
Misschien zijn goede matrassen wel wat duurder, maar een juiste investering lijkt me, aangezien je nachtrust best belangrijk is.

Mijne heb ik te danken aan mijn lieve oma. =) Zij kocht een boxspring.
Het is een Eastborn, volgens mij ook een behoorlijk duur merk. Maar het ligt heeerlijk.