2e Primark in Nederland

Zoals jullie misschien wel weten zit er in Rotterdam een Primark. Dit is een erg leuke kledingwinkel waar je voor weinig geld erg leuke kleding kunt kopen. Oorspronkelijk is het een Ierse winkel, en de Primark is ook erg bekent in Engeland. Het nadeel is alleen dat het altijd erg druk is en je staat daarom erg lang in de rij om af te rekenen.
Maar voor Primark liefhebbers of mensen die niet dichtbij Rotterdam wonen is er goed nieuws!! Er zit op dit moment nog maar één Primark in Nederland. Dat is dus de Primark in Rotterdam. Maar er staat vast dat er in Hoofddorp (Noord-Holland in de haarlemmermeer) nu een 2e Primark komt.
De Primark zal komen in het vernieuwde winkelcentrum Markthof in Hoofddorp, waar totaal zo’n 4500 vierkante meter gehuurd zal worden (waarvan 1600 beneden en 2900 op de eerste verdieping). Nog niet is het zeker wanneer deze winkel opengaat. Wel denk ik dat het hier, net als in Rotterdam, erg druk zal gaan worden. Als je vragen hebt, kan je die gerust aan mij stellen.
De hyves van de primark: http://primark.hyves.nl/

Ikzelf ben erg blij dat deze Primark er komt. Omdat ik er 10 minuten vanaf woon. Dan hoef ik niet een uur met de bus/auto om naar Rotterdam te gaan. Wel is het nog steeds verweg voor meiden die in Noord- of juist Zuid-Nederland wonen…

Er zou er ook nog een in Nijmegen komen.

Oke leuk! maar het staat vast dat die in Hoofddorp komt!

yeaaa!
eindelijk weer eens een leuke winkel erbij, haha (:

joepie. ik woon in breda. niet echt dichtbij.

Goh, nog verder weg van waar ik woon xD Wat handig!

haha ja, eigenlijk moet de winkel wat meer worden verspreid over nederland. Maar niet te veel zoals de h&m. Deze winkel moet wel een beetje bijzonder blijven vind ik!

in 2013 komt er ook 1 in Nijmegen

Niet in België ;’(

Er zit ook een Primark in België hoor! namelijk in Bremen…

ik woon in nijmegen :blush: 2013 oehoeeee (wel klote eigelijk)

k nijmegen komt er ook zeker een.
ik woon dichtbij nijmegen woehoe!
wel pas in 2013 jankeeeen

Dat is wel veel beter ! :grin:
uurtje dichterbij.

Ik woon in Friesland dus echt veel dichterbij is het niet helaas

Yay, hoofddorp is een uurtje :slightly_smiling_face:

Omggg, laten ze ook even in in het noorden van het land doen. Dan is het wat meer verdeeld.

Gelukkig is Luik dichtbij (:

Wtf Hoofddorp? In een gat? Waarom niet in Amsterdam, de HOOFDstad? Daar komen nog eens mensen.

Ik ben ook voor een Primark in Amsterdam :grinning: