2e poging ??

Hey meiden!

Ik weet even niet wat ik moet, ik ben een paar maanden geleden ‘bezig’ geweest met een jongen die ik heb leren kennen via tinder. we hadden 1 keer afgesproken ( wat heel gezellig was!) en ik heb hem een paar keer tijdens het uitgaan gezien. Maar op begeven moment ging het om de een of andere reden mis.
Eigenlijk echt om niks nu ik er zo aan terug denk maar goed. We hadden dus ineens niet zoveel meer contact meer en hij had met een nieuw meisje afgesproken waar hij ook een relatie mee kreeg.

Naar 2 maandjes ging het uit en raakte we weer in gesprek ( we hadden ondertussen ook nog even gepraat tijdens het uitgaan toen ze nog met elkaar gingen).
Nu heb ik hem laatst gezien met het uitgaan en hebben we gekust.
Hij doet sinds toen weer redelijk geintereseerd.

Maar het probleem is… wat moet ik hier nu mee want aan de ene kant vond ik het toen wel heel leuk met hem, maar het is toch niet voor niks fout gegaan… ook praat hij ‘saai’ via whatsapp. ik weet dat dit eigenlijk niet belangrijk is maar als ik iemand maar 1 keer in de paar weken kan zien ( stel als we weer bezig raken ) wil ik toch wat meer en leuk kunnen praten via whatsapp…

wat zou ik nu doen ? :slightly_smiling_face:

niemand??..

ik zou gewoon de poging wagen :slightly_smiling_face:
niet geschoten is altijd mis en als het niks word kun je altijd nog vrienden blijven

ik denk dat ik wel ga proberen maar ik ben ook een beetje in de war over een andere jongen die ik ook wel leuk vind ofja ‘leuk’ hij is iemand waar ik altijd leuk mee kan praten en veel me kan lachen enzo… maar ik weet dat ik nooit iets met hem zou kunnen krijgen omdat hij niet echt van relaties is .

maar moet ik dan wel met de andere jongen proberen als ik weet dat ik de andere jongen eigenlijk "leuker’ vind… ?

Mijn advies zou zijn om eerst even uit te zoeken welke jongen je nou daadwerkelijk leuk vind. Het kan ook zijn dat je gewoon een beetje de behoefte hebt aan een relatie en daarom denkt dat je die jongens leuk vind.

De jongen in de openingspost zou ik alleen laten gaan, maar dat komt bij mij doordat hij dus met een ander meisje is gegaan terwijl hij ook met jou bezig was. Mij zou dat zeggen dat hij dat meisje leuker vind dan mij, anders was hij niet met haar gegaan, toch?

Uiteraard kunnen er ook andere dingen meegespeeld hebben (afstand bijvoorbeeld) toch zou het voor mij een no-go zijn. Ik ben geen jojo die weer terug komt als 'n meisje bij 'm wegegaan is en hij mij weer eventjes wil.

Over de jongen in de reactie: hoe weet je zo zeker dat het nooit iets kan worden?

^ bedankt voor je reactie!
het is alleen wel zo dat het al een tijdje niet echt meer leuk was en toen kreeg hij dus een vriendin…

en het kan niks worden (denk ik ) omdat ik een tijdje geleden met hem had gekust en met hem appte en toen had hij tegen mijn vriendin gezegd dat hij me heel leuk vond maar niet echt op een relatie zat te wachten haha…
dit kan nu natuurlijk zijn veranderd maar ik denk van niet.
hij flirt ook altijd en zegt dingen zo van ja kom nu naar me toe blabla…
maar dit komt er nooit van en als hij dit echt zou willen had hij er alang werk van gemaakt denk ik :flushed:

Als hij jou echt zo leuk vond had hij geen moeite gedaan voor 'n ander, maar dat is hoe ik tegen zulke dingen aankijk. Jij weet hoe de situatie was en kan hier het beste over oordelen.

Misschien heeft hij nog geen behoefte aan een vaste relatie, dat kan, dat hebben meer jongens hoor. Als je hem echt leuk vind zou ik het niet laten zitten omdat hij toen gezegd heeft dat hij geen relatie meer wil. Laat zien wat je waard bent. Wie weet kijkt hij er nu anders tegenaan of wil hij rustig aan naar een relatie toe leven… Ik zou zijn keuze nog niet proberen in te vullen, je weet namelijk niet hoe hij er nu in staat.

Dat van dat hij ‘saai’ op Whatsapp is heb je wel vaker met jongens want over het algemeen is dat nou eenmaal zo. Voorderest zou ik wel met hem verder gaan als ik jou was, ik bedoel hij vind je leuk… En dat hij nog niet op een relatie zit te wachten kan ik ook wel begrijpen want hij heb net een relatie achter de rug enzo. Dus als ik jou was zou ik gewoon met hem blijven afspreken enzo en als jullie bij elkaar passen enzo komt het vanzelf wel

Ja dit is zo super lastig… Maar als jij dit wilt, dan moet je er gewoon voor gaan. Wat heb je te verliezen?

^heel erg bedankt!

hij doet nu alleen een beetje anders maar dit zou ik me waarschijnlijk wel verbeelden hahaha…

kan ik nu het beste afwachten tot hij vraagt om een keertje wat te doen??
hij vroeg laatst om langs te komen ( even want hij was pas laat thuis) maar ik kon niet en toen zei ik erna dat ik hem best nog wou zien dit weekend (afgelopen weekend) maar toen ging het alweer over een ander onderwerp …

wat denken jullie?