2e klasser

Heey
Ik zit sinds kort op de middelbare school en ik vind het heel leuk.
Maar nu vroeg een 2e klasser mij als vriend op hyves.
Ik vroeg aan hem; waar ken ik jou van?
En toen zei hij; van school. ik zie je weleens in de pauzes.
Maar ik kende hem dus niet. Nu kletsen we wel vaak op hyves.
Ik denk dat hij me leuk vind want dat gevoel geeft hij me een beetje.
Hij vroeg ook of ik es wou afspreken. Maar ik heb nee gezegd; ik wil hem eerst beter kennen enzo. Hij zegt ook van; ik denk dat wij best wel goede vriendinnen kunnen worden, dat gevoel heb ik. Dat vond ik wel lief opzich maar ik weet niet eens hoe hij er in het echt uit ziet! Hij heeft wel een hyves foto maar in het echt herken ik hem dan nooit.

Nou ja, ik denk dus dat hij me misschien wel leuk vind ofzo. Maar ik hem niet zo goed, ik vind hem ook niet leuk. Gewoon als vrienden wil ik zijn. Dat probeer ik hem ook een beetje duidelijk te maken… maar ik vertrouw het niet helemaal…
wat moet ik doen?

Want hij is wel aardig enzo maarja ik weet het niet. Maar nu wil hij morgen in de pauze ook bij me komen met een vriend (ik ken die vriend) maar dat vind ik eigenlijk een beetje eng. Maar ik kan hem natuurlijk ook niet gaan ontwijken op school ofzo…

Iemand tips van wat ik moet doen?
Of stel ik me aan?

xx
ps. Ik ben gewoon altijd op mijn hoede met jongens, het kan ook zijn dat hij er niks mee bedoeld

praat gewoon en zie wat er uit komt, wat niet is kan nog komen.

hahaha aawhh wat schattig! Maak je maar geen zorgen, die dingen duren meestal niet lang als je hem niet leuk vind (:

Misschien moet je eerst een keer met hem praten op school, voordat je deze overhaaste conclusies trekt.

Hoe ken je hem nou leren kennen als je niet hem afspreekt?

klinkt beetje neerbuigend, je weet niet hoe de situatie is, misschien meent die het wel.

Ik bedoel het niet zo, maar ik maak op uit dit verhaal dat dit meisje in de brugklas zit. En zeg nou zelf hoe serieus zijn die relaties dan nou?

dat klopt, maar laat ze lekker, dat maakt toch niet uit, lijkt me kut als je dan direct zo’n reactie krijgt, als zij hier nou gelukkig van worden.

@slaopjema @AVIATION

maakt niet uit, alle reacties zijn welkom :slightly_smiling_face:
maaar ik bedoel;
ik vind het eng, dat hij in de pauze komt enzo…
En straks is hij niet te vertrouwen ofzo want hij zegt dat zn ex hem niet meer wil zien maar hij wil niet zeggen waarom niet…

Maak je geen zorgen FunnyCupCakes, er zijn ook echt jongens die wel te vertrouwen zijn. En zo niet kan je er elk moment mee stoppen!

okee thnx.
maar nu maak ik me toch nog steeds zorgen want hij vraagt waar ik woon.
ik zeg zo; in ****** (<wijknaam)
en hij woont daar ook en dan vraagt hij welke straat. Nou ik zeg het maar nu wil hij ook weten welke huisnummer. En dan zegt ie erbij; niet dat ik je ga stalken ofzow.

Ik ben gwn een twijfelaar xd

En wat nou als ik hem niet leuk vind en geen contact met hem wil ? (beetje hard maar toch)

hoe maak ik zoiets nou duidelijk?

Jeetje wat begin jij te stressen.
Relax!
Ik zou eerst eens een keer afspreken als het rustig is in de aula of even een plekje opzoeken, je bent op school dus hij gaat je echt niet aanvallen hoor.
Zo heb je altijd nog een excuus van ik ga weer terug naar mijn klas/vriendinnen als je het echt niet meer ziet zitten en hem liever wilt ontlopen.
Zeg tegen hem dat hij zich wel erg overhaast met afspreken en je hem niet eens kent.
Zeg dat je er ook wel voor open staat om hem eens te zien op school.

Als je hem dan wel ziet zitten kunnen jullie verder praten over waar je woont (als je daar aan toe bent)
Hij zal heus niet zomaar aan je deur staan lijkt mij xD
Succes ermee.

Als je dan echt geen contact wilt kan je het laten merken om niet overal zo leuk over te praten.
Als hij dan echt duidelijk maakt dat hij je leuk vind zeg dat jij dat niet vind.
Ga geen toneelstukje spelen en constant aardig doen, gewoon niet het initiatief nemen en dan is het waarschijnlijk wel duidelijk.
Ik zelf was opzich wel gemeen tegen een jongen maar ik wou het liever meteen duidelijk hebben: Als je me leuk vind, sorry ik vind jou niet leuk.
Ik vond hem een beetje raar :stuck_out_tongue:

Oke, ik relax.
Thnx voor je reactie. Heb ik echt veel aan :slightly_smiling_face:
heel erg bedankt :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:
nu komt het wel goed. Denk k.