2e keer...

Hey! Ik voel me de laatste tijd zo slect!!!

In het eerste trimester van school kwam ik zo goed overeen met een jongen. We hadden echt een goeie band! We wisten allebei van elkaar dat we elkaar wel zagen zitten. We sms’ten en chatten heel de dag tot savonds laat. We waren onafscheidelijk. We hebben zelf bijna 1 keer afgesproken maar dag is er toen niet van gekomen. En dan plots op een avond zegt hij zo kei droog via sms : hey! Ik meot je wat vertellen. Ik had het zelf in het begin niet door maar nu ben ik het zeker. Ik ben verliefd op dat meisje uit de 3e klas en we zijn samen!!! ’ en nadien heb ik nooit nog iets van hem gehoord. Ik had maanden ldvd! En toen na 3 maand. Werd ik halfverliefd op een andere jongen. We hadden ook een hele goeie band en we wisten alles van elkaar. Maar dan voor de paasvakantie had hij (denk ik) door dat ik hem wel zag zitten en deed hij wat afstandelijk. En nu heeft hij sinds kort een lief. Ik kan nu ondertussen weer normaal doen tegen hem maar een paar meisjes die ik ken noemen wij nu een slet omdat ik met hem praat? Ik heb zo een raar gevoel. Vrijdag op school moest ik mij echt inhouden van huilen. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dit meemaakt? Heeft iemand tips om je wat beter te voelen?
Dikke kus van mij xxx

Ik wil eerst even zeggen dat ik het super rot voor je vind, en dat die meisjes echt heeeul idioot doen. Ik weet hoe je je voelt, bij mij is het ook nooit iets geworden met mijn scharrels ( en dat zijn er best veel, uiteraard wel verspreid over 4 jaar) Ik voelde me hier eerst ook echt te min over, ik dacht echt dat het aan mij lag! Maar dat was niet zo, en is bij jou ook niet het geval! Ik heb geaccepteerd dat ik vrijgezel ben (ben nu 16, en het is ook doodnormaal ik weet het, maar ik wilde gewoon heel graag een vriendje) en ik vind het heerlijk. Ik weet dat mijn vriendje (en ook jou toekomstige vriendje) echt wel komt. Misschien is het voor mij nu wel diegene dit ik op dit moment leuk vind, maar misschien ook niet, omdat ik eigenlijk totaal niet op een relatie zit te wachten. Want geloof me, vrijgezel zijn is écht heel chill! Geniet er juist van. :wink: