2e hands vespa Lx of nieuwe Baotian classico?

ik ben bijna 16 en mag een scooter! :grinning:
alleen ik kan niet kiezen tussen de vespa Lx of Baotian classico kan iemand mij helpen?

Vespa!

foto’s?

Vespa :slightly_smiling_face: .

google?

VESPA :heart:___​:heart:

Mijn antwoord is heeel duidelijk: Vespa natuurlijk. :grinning:

Zelf rij ik al ongeveer 2 jaar op vespa’s, Mijn broer handelt in vespa’s dus vandaar. Ik heb toen ik 15 was een baotian gehad om te ‘oefenen’. Maar ik vond een vespa eerlijk gezegd veel lekkerder en betrouwbaarder rijden. Hij voelt ook veel steviger aan dan een baotian. Watvoor kleur vespa wil je hebben? Misschien heeft ie nog iets voor je staan voor een leuk prijsje!

Oh, en als je wil dan is het mogelijk dat we de vespa naar je toe brengen. Maakt niet uit waar je woont.

ik heb een zwak voor vespa’s…
dus vespa

Vespa.
Baotian en andere Chinese troep moet je nooit nemen :wink: Google er maar eens op (of op Znen, AGM etc., het is allemaal hetzelfde).

^

Ik heb china troep en mijn china troep doet het geweldig :] Start altijd rijd goed door geen problemen gehad en een vriendin van mij met een mio had na 2 weken al start problemen en werkt nu nogsteeds niet lekker. Lang leven men China troep!

Maar als je mag kiezen Vespa ahah

vespa natuurlijk!

Vespa!

vespa :’)

Als je mag kiezen, een vespa!

ik vind nog altijd zwart met een ligt bruin zadel het mooiste!

Ik zou Vespa nemen, omdat ik er zelf eentje heb. Maar hoeveel wil je voor een 2ehands Vespa neerleggen? Wat een Baotian is echt ontzettend goedkoop en voor een 2ehands Vespa betaal je makkelijk nog 2500/2750…

Vespa! :grinning:

de prijs maakt niet heel erg veel uit, maar ik vond de baotian er ook super leuk uitzien net weer iets anders als de vespa dus vandaar kon ik niet kiezen:D

Vespa!