2e hands tot nieuw kleding website

Hi Meiden!

Ik heb een vraagje, ik zit erover na te denken met mijn zus om een website te starten met 2e hands, zo goed als nieuwe dames kleding/schoenen/tassen etc van allerlei verschillende merken.

De kleding moet in goede staat zijn en de prijzen zullen oplopen tot max. 20 euro.
De kleding zal van ons en van andere meiden komen die het bij ons willen inleveren. Zij zullen dan ook de helft van de opbrengst van hen kledingstukken krijgen. Het zal om allerlei verschillende kleding gaan, dus voor ieder wat wils!

Mijn vraag aan jullie is; is dit leuk?
Wij vinden het onwijs leuk maar willen wat meer input van andere meiden, vandaar mijn vraag via girlscene!

Ik ben onwijs benieuwd naar jullie reactie!

Groetjes,
Rachel

Nee, sws koop ik niet tweedehands en meestal verkopen mensen hun oude kleren gewoon zelf, op marktplaats en girlscene, ik denk niet dat het een succes gaat worden.

Geen idee, succes als je het doet!

Ik denk dat er al veel van zulke dingen zijn.

Het zou wel leuk zijn, maar ik denk niet dat ik er online iets van zou kopen. Ik koop niet zo gauw iets online of het moet echt geweldig zijn.

lichteraan wand ik zie ook weleens sites verkopen ze singlet al voor duur terwijl je bij hm uitverkoop 2.50 betaalt

dus licht aan wat Julie aan te bieden hebben

Je moet echt bijzondere tweedehandskleding weten te krijgen. Ik weet niet of het zal lukken, vaak vinden mensen op marktplaats het al kut om hun kleding (ooit zo duur gekocht) voor de helft van de prijs weg te geven en dan ook nog daarvan de helft aan jullie afstaan! Ik denk dat ze het dan liever via marktplaats proberen idd. Je kunt wel iets proberen met vintage kleding enzo, daar geven mensen wel veel geld aan uit. Of zoeken naar trends, daar veel van verzamelen en doorverkopen!

Ik denk inderdaad dat het erg moeilijk is om aan kleding te komen, Als ik mijn kleding ga verkopen dan wil ik daar het liefst ook zoveel mogelijk voor krijgen dus als ik kan kiezen tussen het via bijv jou te laten verkopen en dan de helft van de winst krijg of het zelf op marktplaats kan zetten dan weet ik het wel;) Zeker als de kleding zo goed als nieuw is!

Verder heb ik zelf iig dat ik tweedehands kleding liever niet over internet bestel. Ik heb iig zelf bij tweedehands kleding nog meer dan bij nieuwe kleding dat ik het gewoon echt eerst wil zien en voelen (en passen!) voor ik tot aankoop overga. En hoewel veel en duidelijke foto’s wel kunnen helpen zou ik het zelf toch nog te riskant vinden om te bestellen…

Kijk als je nou écht interessante (dus van een goed merk, speciale stof, speciaal ontwerp enz) tweedehandskleding hebt dan zou ik het nog wel bestellen, maar dat is voor onder de 20 euro imo sowieso eigenlijk vaak al niet mogelijk.

Dus persoonlijk vind ik het niet echt een goed plan, ik bedoel het is leuk, maar ik denk niet dat het gaat werken… Ik zou er iig eerst wat meer over uitzoeken hoe jullie precies aan jullie spullen willen gaan kopen, hoe jullie dat willen selecteren, hoe jullie de kosten eruit willen halen, hoe jullie aan speciale stukken willen komen enz enz

Mjah, het voordeel voor kopers zou wel zijn dat als je via iDeal kan betalen je enigzins garantie hebt. Mensen moeten dus het artikel terug kunnen sturen als het niet goed is en je moet het geld terug kunnen krijgen en dat gaat een probleen worden want ik denk dat de persoon wiens kleding je verkoopt die garantie niet wil geven :0

ik zou het doen! Het kan hartstikke goed uitpakken!