2e gaatje probleem.,

Ik heb gisteren 2e gaatjes laten schieten,
helemaal leuuk natuurlijk, maar ik mag van mijn ouders geen
2e gaatje, maar ik heb het dus toch wel gedaan.

Maar nu ben ik een beetje bang dat ze het gaan zien want dan
heb ik echt een probleem.

misschien tips om het te verbergen??

aub geen domme reacties enzoo && ik weet zelf ookwel dat ik beter naar mijn ouders had kunnen luisterenn maar ikwilde het zoooo graaag. x’D

ehm, enige wat ik zou weten is om je haar altijd los te hebben. en als je thuis bent misschien doorzichtige oorknopjes in?

verder heb ik werkelijk geen idee, beetje dom om het te laten schieten en het daarna te willen verbergen.

als je ouders foto’s zien van jou met 2 gaatjes in je oor (bijv op hyves ofzo) ben je er ook bij…

je kunt het beter gewoon vertellen want je ouders komen er vroeg of laat toch wel achter.

idd, of doorzeike tot het mag en dan zeg je jaah ik ga met een vriendin doen en ipv dat ga je gwn wat anders doen

ik zou het ze eerlijk vertellen als ik jou was.
eerlijkheid duurt het langst!

verstoppen tot ze niet meer dichtgroeien >:-]

gewoon vertellen, het is nu toch al te laat om het te verbieden,
en ze komen er toch achter!

eerlijk vertellen! anders worden ze steeds bozer , hoe eerder hoe beter!

ik heb dat ook gedaan zonder dat mijn mama het wist :’)
mijn mama is heel erg tegen “piercings”
uiteindelijk had ze het toch gezien en haar enigste reactie was :pensive:;
maar ze was niet kwaad ofzo

gewoon vertellen.
als ze er later achterkomen heb je helemaal een probleem

Hahahahah dat had mijn broer ook gedaan, maar dan met één gaatje. M’n ma trok m eruit toen ze erachter kwam hahaaha x]

beetje dom, daar komen ze echt wel achter.

geen oorbellen in je eerste gaatje. aangezien ze niet gaan staren naar je oren zullen ze [als ze ff snel kyken] alleen 1 gaatje zien!

Grote oorbellen indoen in je 1e gaatjes en hele kleintjes (zodat die verdwijnen achter je 1e) in je 2e gaatjes